• dinana

VI från Linköping

Aha, ja, det kanske stämmer... de kanske inte hade panodil i butiken då *hehe* Reliv känner jag inte till.

Visserligen funkar inte panodil på mig så jag skulle nog aldrig köpt det ändå. Kommer ihåg nu att jag fick det när jag låg inne på sjukhuset när Molly skulle födas och det hjälpte nada.  Så till slut så fick de gå ner å köpa Alvedon till mig.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 09:20:34 följande:
    Vi var till Selbing igår och tittade på lillebror. Det var jättemysigt och vi fick många fina bilder. Men jag har en liten fråga. Han ligger i säte, är det nån som har erfarenhet av det? Hur vanligt är det att de lägger sig rätt senare? Han har ju ett tag kvar iaf som tur är Sen undrar jag om det är någon som har nåt bra tips på en skötväska till syskonvagn?Jag skulle gärna gå på mammagympa, men det får bli efter att skrutt kommit ut!
    Molly låg i säte så henne plocka de ut med kejsarsnitt. Men det var ju inte bara därför. Jag hade havandeskapsförgiftning och de tyckte det var bättre för oss båda om hon kom ut några veckor tidigare än beräknat. Molly föddes i vecka 35
  • dinana

Apropå skötväska så har jag aldrig haft någon till Molly, har haft det mesta liggandes i varukorgen under =) *haha* Men har haft en Skip Hop Dash innan, och har nu köpt en begagnad som jag väntar på skall komma med posten. Hoppas att den dyker upp snart.

• dinana

Det finns ju en hel del dyra märken också som är väldigt snygga, bland annat Fleurville som jag själv har sålt när jag jobbade med försäljning. Super snygga, men de kostar en hel del.

• dinana

Marayah, kommer du förbi och plockar upp mig eller? Vilken tid?

• dinana
    Marayah skrev 2008-09-06 13:01:29 följande:
    Ja de var duktigt de.. Själv har man inte gjort mycket.. Någon som har pojk/neutyrala bodys i strl 62-68 som dom vill bli av med alt sälja till mig????  
    Har en del ute på Tradera just nu Skall se om det blir något osålt i sådana fall kan du ju få kika på det.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 16:31:06 följande:
    Tack för trevligt klädparty tjejer Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken Inte om det är planerat i alla fall.
    Tack för en trevlig stund, och gott sällskap & mumsigt fika!
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 17:10:11 följande:
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*Fanns det mycket fint!Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
    Jag har gjort två snitt, ett "akut" snitt med Molly och ett buksnitt med Arwen. Jag är livrädd för snitt, men finns ju inte så mycket att göra.. svårt att vägra ett snitt.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:49:35 följande:
    Jag har en del kläder på tradera som sagt o de går ut på fredag o söndag nästa vecka. Så blir de inte sålda så är de dina
    Kan du inboxa ditt alias på tradera till mig, nyfiken....
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 18:16:29 följande:
    Ja det gör ju det. Man vill ju handla allt och lite till Men du har ju en särskild orsak till att du inte vill föda vaginalt så det är ju absolut inte konstigt. Jag förstår dig fullt ut.
    Ja, precis... det är ju inte så att man kan säga nej i det läget. Då är det ju bara att gilla läget =P Men det gick jättefint och det enda som kanske är jobbigt är väl att man får ett ärr som man får dras med resten av livet. Jag har gjort båda snitten på samma ställe så jag har bara ett ärr. Tänkte eventuellt ta och tatuera över det när jag fått nog av bebisar... eller innan jag fyllt 30... men vi får se...
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 19:18:42 följande:
    Ja, inboxar dig Mina barn är födda genom samma snitt, så jag har bara ett ärr. Det syns inte så mycket, sitter så långt ner så det syns inte när jag har trosor på mig.
    Eftersom jag är född akut så går mitt snitt från troskanten upp till naveln så det syns garanterat. Och inte är det rakt eller i mitten heller så man ser ju et som ett freak i bikini.
Svar på tråden VI från Linköping