• dinana

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-08-27 20:59:51 följande:
    Oh va skoj, fler som hoppas på att det finns liv i magen!!!
    Ja, jag får väl hoppas att jag drömmer om det i natt... vore ju bra i sådana fall, så har man lite hopp kvar.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-08-27 22:56:56 följande:
    ja en annan sitter ju bara o väntar på BIM så man kan testa, men det är lååååångt kvar..
    Ja jag har BIM på tisdag, känns som en evighet tills dess.. men för varje dag som går kommer man ju ett snäpp närmre... Men ju närmre man kommer desto mindre tror jag att jag är gravid. Har testat både på BIM-8 och på BIM-6 och fått negativt... Varför skulle det bli någon skillnad imorgon liksom då det är BIM-4? Humm.. *deprimerande* Fast det hade nog varit ännu mer deprimerande om man struntade i att testa sig och sedan fått minus på BIM och sen mens.. då skulle jag nog bli sängliggandes i ett dygn åtminstone.. nu vet man ju vad som kan vänta en i alla fall.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 09:32:17 följande:
    Kollar bara läget om fikat kl. 12 idag? Det blir av fortfarande va?
    Jodå, det har ju jag planerat in så jag hoppas att jag inte blir ensam. Vi ses väl på Claras?
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-28 09:33:21 följande:
    Att du vågar testa så tidigt! Nu senast så visste jag bara att jag var gravid, men fick ändå minus på lördagen. På måndagen visade det plus. Jag håller tummarna för att det bor ett litet pyre i magen
    Ja det skadar väl aldrig och jag har ju gott om test här hemma så man slösar ju lite ibland... har beställt extra känsliga test idag som jag hoppas att de skicka iväg så jag har dem på måndag, frågan är ju om man kan lite på det.. annars kommer de väl lagom till mensen kommer... =P
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 09:50:16 följande:
    Japp, det gör vi..
    Är det några mer som skall med än vi tre? Verkar som de flesta jobbar eller är sjuka nu...
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 10:01:36 följande:
    Jag tror ingen mera kan..
    Humm.. desto trevligare.. hinner man ju snacka lite också *tss*
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 10:21:20 följande:
    Vi får ta en helg eller sen eftermiddag nästa gång så att flera kan vara med..
    Japp det får vi göra.
  • dinana

Ah, tack för en trevlig eftermiddag Marayah och Leos & Vincents mamma..  =)

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-08-29 07:51:58 följande:
    då får jag hålla tummatna att det tar sig vid nästa försök.idag har golvgubben vart här.han säger att de kan inte bara byta ut4-5 glovbitar i parketten.de måste byta hela golvet då golvets skick är för jävligt.hela vägen under fönstret är förstört mmvad ska ni hitta på idag?här blir man instängd hemma med lillfisen som är sjuk.hon har sovit sen kl 17 igår.men vart vaken ca 10 miuter för att dricka,kräkas.är det nån som ska till ljungsbro/gistad marknad i helgen.jag måste bara berätta vad lillfisen sa i veckanvi var på toys r us.maken var lillfisen då hon var lite trött.då säger tösen-pappa!jag har ju sagt åt dig att du ska raka dig!snacka om att vi skrattade.maken hade lite skäggstubb villket lilan inte tycker om
    inget roligt när de är små är sjuka... här drar jag med till Molly som är pigg som tusan nu på morgonarna.. långt innan vi haft tanke på att gå upp. dock så är jag väldigt hes idag och har grymt ont i halsen (men man måste ju ta dottern till dagis ju!).

nej jag vet inte om det blir något ljungsbro här heller.. däremot om vädret håller i sig även i morgon så skall vi nog ta och utnyttja våra kolmården-biljetter och åka dit imorgon. hoppas jag blivit lite bättre i halsen då.

apropå golv... jag undrar när de skall komma och byta alla våra golv. det sa de förra sommaren att de skulle göra innan jul.. det är ju ett år sedan nu... hoppas vi får nya golv innan vi bestämmer att flytta.

måste få skryta lite också... vann en Skip Hop Saddlebag på Ebay (helt ny!) för $6 = 40 kr. frakten skulle gå på $10 = 71 kr... vilket klipp! 
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-08-29 08:28:15 följande:
    det kan man kalla superklipp.nu har golvgubben ringt.de har fått lov att byta ut allt trasigt samt slipa ner och lacka om hela golvet om några veckorfrågan är var man ska ställa alla möblerna+tusentals tv o datasladdarnaidag ska jag nog sy lite igen.har en massa dynor o filtar som ska sys upp.
    tips... sätt ett mellanslag efter "." så slipper du länkarna =)
Svar på tråden VI från Linköping