Familjetrollet skrev 2008-08-29 07:51:58 följande:
då får jag hålla tummatna att det tar sig vid nästa försök.idag har golvgubben vart här.han säger att de kan inte bara byta ut4-5 glovbitar i
parketten.de måste byta hela golvet då golvets skick är för jävligt.hela vägen under fönstret är förstört mmvad ska ni hitta på idag?här blir man instängd hemma med lillfisen som är sjuk.hon har sovit sen kl 17 igår.men vart vaken ca 10 miuter för att dricka,kräkas.är det nån som ska till ljungsbro/gistad marknad i helgen.jag måste bara berätta vad lillfisen sa i veckanvi var på toys r us.maken var lillfisen då hon var lite trött.då säger tösen-pappa!jag har ju sagt åt dig att du ska raka dig!snacka om att vi skrattade.maken hade lite skäggstubb villket lilan inte tycker om
inget roligt när de är små är sjuka... här drar jag med till Molly som är pigg som tusan nu på morgonarna.. långt innan vi haft tanke på att gå upp. dock så är jag väldigt hes idag och har grymt ont i halsen (men man måste ju ta dottern till dagis ju!).
nej jag vet inte om det blir något ljungsbro här heller.. däremot om vädret håller i sig även i morgon så skall vi nog ta och utnyttja våra kolmården-biljetter och åka dit imorgon. hoppas jag blivit lite bättre i halsen då.
apropå golv... jag undrar när de skall komma och byta alla våra golv. det sa de förra sommaren att de skulle göra innan jul.. det är ju ett år sedan nu... hoppas vi får nya golv innan vi bestämmer att flytta.
måste få skryta lite också... vann en Skip Hop Saddlebag på Ebay (helt ny!) för $6 = 40 kr. frakten skulle gå på $10 = 71 kr... vilket klipp!