• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 18:03:43 följande:
    Jupp, det är höstens första stora kravall. Låt mig giss, de hade gula overaller på sig.
    ingen aning.maken sa att det var ett jädrans oväsen inatt.han är inte lättväckt men inatt vaknade han.första gången som jag inte vaknade.jag vaknara annars av minsta lilla ljud.men denna vecka har jag varit otroligt trött
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2008-09-13 18:14:41 följande:
    ingen aning.maken sa att det var ett jädrans oväsen inatt.han är inte lättväckt men inatt vaknade han.första gången som jag inte vaknade.jag vaknara annars av minsta lilla ljud.men denna vecka har jag varit otroligt trött
    Ok, men iaf, det blir troligtvis fest ikväll igen på många ställen i ryd, fortfarande "dra´t i spat"-fester. Sen blir det nog lugnare några veckor..
    Men om ni inte fixar att säga till dom muntligt så sätt upp en lapp i deras trappuppgång att de stör. Många fattar inte hur mycket det faktisk låter.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 18:11:06 följande:

Lillisen: Ok. Ja, det var gränsfall med Leo oxå, det var för lite djur med tyckte han..han satt ju still o så, men så hade han ju lite godis oxå
    Då gjorde vi rätt alltså. Linus fick rida för första gåbngen istället, det var riktigt riktigt roligt!
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 18:25:48 följande:
    Ok, men iaf, det blir troligtvis fest ikväll igen på många ställen i ryd, fortfarande "dra´t i spat"-fester. Sen blir det nog lugnare några veckor..Men om ni inte fixar att säga till dom muntligt så sätt upp en lapp i deras trappuppgång att de stör. Många fattar inte hur mycket det faktisk låter.
    de borde ha hjärna att tänka med.*SUCK*de vet att det finns barn i denna trapp samt en till barnfamilj på gården.de verkar sakna  respekt till grannar.händer det ikväll igen att grannen har fest 3 gången på en vecka så blir det ett samtal till G på måndag.

hopplöst att de blandar festande studenter med stora barnfamiljer
  • Leos och Vincents mamma

Lillisen: Ja, det tror jag ni gjorde. Kul med ridning
    Leo har inte vågat rida nångång ännu.

• Familjetrollet

gaaah nu krånglar Fl igen.jag skrev ett långt svar på en tråd.nu kom det inte med då FL krånglar.jag kopierade inte inlägget innan*SUCK*

är det fler som får konstiga sidor i vissa trådar?

• Mammatill4a

Familjtrollet: hehe , jo då dagen har varit kalas, varit ute hos farmor och farfar och träffat både kusinerna så kul att se dem och vad den lille växer, hihi både alma och liam var så förtjusta så de kunde inte låta bli att pussa och kramas..

Tyckte de var för fint för att ränsa förrådet idag så tar de imorgon

Nej såg inte de om kalaset. bättre du inboxar mig, för ja hinner ju inte med som ni skriver här inne ju:-P

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-13 19:33:00 följande:
    Familjtrollet: hehe , jo då dagen har varit kalas, varit ute hos farmor och farfar och träffat både kusinerna så kul att se dem och vad den lille växer, hihi både alma och liam var så förtjusta så de kunde inte låta bli att pussa och kramas.. Tyckte de var för fint för att ränsa förrådet idag så tar de imorgon Nej såg inte de om kalaset. bättre du inboxar mig, för ja hinner ju inte med som ni skriver här inne ju:-P
    jag svarade på ditt roliga mail.haha den var bra.vi kan ju pratas vid en snabbis imorrn.skoj att ni har träffat kusinerna.alma fick väll fullt upp med bebisarGlad

hoppas liam somnade gott igår efter cirkusen.jag fixar bilderna nån dag.kan vara skoj för liam att visa vad han såg

fy villken lång dag denna dag har varit.om två timmar ska man ut i isande kyla på långpromenad med en granne och hennes vovve

imorrn blir det fullt upp igen.jag som tänkte sy i helgen Skrattandedet får bli nästa vecka istället
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-13 19:37:13 följande:
    jag svarade på ditt roliga mail.haha den var bra.vi kan ju pratas vid en snabbis imorrn.skoj att ni har träffat kusinerna.alma fick väll fullt upp med bebisarhoppas liam somnade gott igår efter cirkusen.jag fixar bilderna nån dag.kan vara skoj för liam att visa vad han sågfy villken lång dag denna dag har varit.om två timmar ska man ut i isande kyla på långpromenad med en granne och hennes vovveimorrn blir det fullt upp igen.jag som tänkte sy i helgen det får bli nästa vecka istället
    HAHA den historien var allt kul..

Ja barnen trivs ju så bra med varandra så inte sant, du kanske vill se efter alma en snabbis imorgon när vi tar föråddet annars får man la inget gjort.. skönt med promenad de tod ja en med liam och minsta kusin idag..

ja men kul att du kan skicka över korten nån dag, tänkte du skulle at kort påen bilstol åt mig med så vi kan sälja en har ju två likadana och använder ju bara en endå.. slipper de bli stånde...
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-13 19:47:15 följande:
    HAHA den historien var allt kul..Ja barnen trivs ju så bra med varandra så inte sant, du kanske vill se efter alma en snabbis imorgon när vi tar föråddet annars får man la inget gjort.. skönt med promenad de tod ja en med liam och minsta kusin idag..ja men kul att du kan skicka över korten nån dag, tänkte du skulle at kort påen bilstol åt mig med så vi kan sälja en har ju två likadana och använder ju bara en endå.. slipper de bli stånde...
    imorrn har jag fullt upp med två vovvar ,men den ena ska hem vid middag,men jag kan nog ha alma när ena vovven har gått hem.vi kan fixa bild på bilstolen.bara du säger till eller kommer överGlad

nä nu ska jag kolla in lite symönster.ni får ha en fortsatt bra dag
Svar på tråden VI från Linköping