• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Hittade en sida o där står de att cirkusen e i gamla Linköping. Men va e de som dom har just i valla?

Marko 031103, Filip 080621
  • Mizzz
    Marayah skrev 2008-09-13 10:50:18 följande:
    Vi har sagt parkeringen kl 12.
    OK, vi kommer dit då :)
  • Mizzz
    Marayah skrev 2008-09-13 10:50:18 följande:
    Vi har sagt parkeringen kl 12.
    Hmm måste bara koolla, parkeringen vin dgamla lkpg eller vid minigolfen.
    Har inte koll på var allt händer ;)
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-13 10:51:18 följande:
    Hittade en sida o där står de att cirkusen e i gamla Linköping. Men va e de som dom har just i valla?
    den är i "häststallet" på sidan av det huset vid tuff tufftågen som står på en gräsmatta
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Firstandhappy

låter som om många av er kommer ha en trevlig dag! kalasfint väder är det ju med för att vara ute..

• miniliten

vet inte vart jag ska fråga.....men ni är ju iaf i samma stad som mej, linköping=)  hur klär man barnen idag när termometern visar på 8-9 grader? har två 1 åringar här hemma.... vad behövs på dom, kändes ju jättekallt ute

• Familjetrollet
    miniliten skrev 2008-09-13 12:11:07 följande:
    vet inte vart jag ska fråga.....men ni är ju iaf i samma stad som mej, linköping=)  hur klär man barnen idag när termometern visar på 8-9 grader? har två 1 åringar här hemma.... vad behövs på dom, kändes ju jättekallt ute
    mössa och varma kläder det blåser kallt ute.själv har man fått öroninflammation och halsont.jag kan kanppt vara ute idag pga blåsten.öronen värker rejält när det blåser kallt ute

snart kommer vovven som jag ska vara akut hundvakt åt.sen kom en granne som oxå behöver akut hundvakt.så här blir det inte en lugn helgGlad

snart ska vi promenera till valla,typiskt att solen ska försvinna nu
  • Familjetrollet

mammatill4a

hade ni på polisradion igår kväll(natt?maken sa att det var ett jÄvla oväsen utanför sent på kvällen/natten.på väg till centrum är det två mindre pölar med blod(blodiga servetter).

studenter hade fest igår igen*suck*tyvärr verakar det var ett gäng som vill festa varje helg*arg*hoppas de slutar med det. fester jätteofta tänker inte jag acceptera!

• Familjetrollet
    miniliten skrev 2008-09-13 12:11:07 följande:
    välkommen hit till tråden
    Firstandhappy skrev 2008-09-13 12:07:34 följande:
    låter som om många av er kommer ha en trevlig dag! kalasfint väder är det ju med för att vara ute..
    hoppas du oxå får en trevlig dag
  • Leos och Vincents mamma

Tack för trevlig dag i Valla tjejer
    Tack för att ni ville slå ihjäl några timmar med lilla mig
    Nu är sambon på väg hem..

Lillisen: Jag missade att du inte följde med in på cirkusen. Såg det försent. Jag har jättedåligt samvete nu. Känns som vi bara gick ifrån dig, förlåt!

Svar på tråden VI från Linköping