• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-13 19:53:32 följande:
    imorrn har jag fullt upp med två vovvar ,men den ena ska hem vid middag,men jag kan nog ha alma när ena vovven har gått hem.vi kan fixa bild på bilstolen.bara du säger till eller kommer övernä nu ska jag kolla in lite symönster.ni får ha en fortsatt bra dag
    Ok, men då får hon nog vara med och rota för vi ska göra de på fm hade vi tänkt..

ja ska sätta mig och vara social med maken och hans bror och Liam titta på speedway och äta chios med dipp
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Guardian Angel 07

Leos och Vincents mamma: Tack så mycket det har varit otroligt kämpigt men nu är det äntligen över Hur har ni haft det idag?

Har ni tänkt ha någon fikaträff nästa vecka? Någon som är sugen?

• Leos och Vincents mamma

Guardian angel: Det förstår jag. Väldigt bra kämpat.
    Vi har haft en bra dag i Valla idag o sen när vi kom hem o sambon kom hem från jobbet så har vi bara myst.

Just det, Marayah ska nog ha fika nästa vecka på onsdag tror jag.

• Guardian Angel 07

Leos och Vincents mamma: Åå, skönt med mys allt bra med barnen?

Guardian angel: Ja, allt är bara bra med dem, de sover gott sen länge nu, så nu pustar jag ut

• Mammatill4a

passar på att kika in medans grabbsen här hemma diskuterar speedway för fullt
    Som de ser ut så skulle ju marayah ha fika nästa Onsdag..

Är de fler som har studiedag för sina barn på dagis på tisdag?

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Marayah

Nopp, nu har vi nästa i November tror ja. Nu har vi gått till glyttinge en sväng för min farmor har kommit till stan.. Funderade just på ditt babyskydd som du hade till Liam, hur mkt ska du sälja de för?

Mammatill4a skrev 2008-09-13 21:09:42 följande:
    passar på att kika in medans grabbsen här hemma diskuterar speedway för fullt Som de ser ut så skulle ju marayah ha fika nästa Onsdag.. Är de fler som har studiedag för sina barn på dagis på tisdag?
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Vem här var det som hade en bugaboo? Jag kommer inte ihåg vem det var...

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥

mammatill4a: Vårat dagis har studiedag den 23:e tror jag.

Svar på tråden VI från Linköping