• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Cacan

Hej hopp!
    hoppas ni haft en trevlig dag. Vi har spenderat våran inomhus, lite snoriga o obalans i magen

Tänkte kolla med er om det är någon som vill ha ljusparty?
    Isf, kan jag komma till er o hålla i det! Är konsult! Så hör av er bara! Varför inte dra ihop denn tråd!!?!

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-13 22:40:57 följande:
    Vem här var det som hade en bugaboo? Jag kommer inte ihåg vem det var...
    vet inte.kan du kika in i traderatråden?
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-13 20:20:32 följande:
    Leos och Vincents mamma: Tack så mycket det har varit otroligt kämpigt men nu är det äntligen över Hur har ni haft det idag?Har ni tänkt ha någon fikaträff nästa vecka? Någon som är sugen?

jag är rejält fikasugen.men jag kan ju bara efter kl 16/17 vissa dagar.eller en kort stund på stan.

ev ska jag in till stan den 18.antingen vid lunch eller senare.hoppas ni har haft en bra helg

ush vad ont jag har i öronen.jag tål ingen blåst.så fort det blåser ute så får jag jätteont i öronen som öroninflammation

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Leos och Vincents mamma

Cacan: Jag är inget för ljusparty tyvärr. Har varit på det en gång o varit inget för mig, visserligen älskar jag ljus, men allt var såå himla dyrt!
    Då lägger jag hellre pengarna på dyra Me&I kläder istället som kommer till användning

• Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-09-13 22:32:43 följande:
    Nopp, nu har vi nästa i November tror ja. Nu har vi gått till glyttinge en sväng för min farmor har kommit till stan.. Funderade just på ditt babyskydd som du hade till Liam, hur mkt ska du sälja de för?
    vet inte vad vi ska sälja den, måste ju se om vi får tag i ny först, men 250-300 iallfall tror ja, ska kolla in den liten mer nu när ja kommit åt den i förrådet, haha Förrådet är nästan tomt gud så skönt att få de rensat. de har vi sysslat med hela fm ..Hittade en jacka i stl 68 i fårrådet tänkte om fille ville ha, men färgerna kanske inte är de bästa.. men du kan ju titta på den..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 23:17:34 följande:
    mammatill4a: Vårat dagis har studiedag den 23:e tror jag.
    Ok , på de viset, ja alla kan ju inte ha de samtidigt..
    Cacan skrev 2008-09-13 23:32:44 följande:
    Hej hopp! hoppas ni haft en trevlig dag. Vi har spenderat våran inomhus, lite snoriga o obalans i magen Tänkte kolla med er om det är någon som vill ha ljusparty?Isf, kan jag komma till er o hålla i det! Är konsult! Så hör av er bara! Varför inte dra ihop denn tråd!!?!
    Åhh ja skulle tänka mig att gå på ljusparty, men tyvärr tror ja inte ja skulle få ihop folk till ett hemma hos mig , då hela min släkt bor i åtvidaberg och har sina ljuspartyn där..
    Men om de är nån som vill gå på ljusparty här inne i tråden kan vi ju fixa ihop ett så snart som för har bara 6 veckor kvar till BF och vet ju aldrig när skrutten vill titta ut..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi

Jag har aldrig varit på ljusparty, men jag älskar ljus
    Fast är det som LoVmamma säger att det är jättedyrt så lägger jag också hellre pengarna på nåt annat.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥

Mammatill4a: Sambon pratade om 900 kr för babyskyddet, men det kanske är för mycket ändå? Har ni hittat nåt annat ännu?
    Iofs så kan vi nog inte sälja vårat förrän om en månad ändå, för vi testade den andra stolen igår, Vincent kan ju sitta i den, men den såg hur stor ut som helst o det såg lite vingligt ut.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Marayah: Ville du köpa lite 62 kläder av mig så får du det nu Har haft det ute på tradera o det var bara lite som blev sålt. Kan nog bero på det att det mesta är sommarkläder, eller rättare sagt kortärmade bodysar. Så jag vet inte vad du tycker..vill du ha kortärmat? Det är nog lite långärmat oxå..

• Marayah

Malin: Oki doki. Men om ni vill bli av med de så hojta. Kom på att de skulle vara bra o ha ett som tex, nu när vi åker uppöver..

Jupps ja kan gärna köpa lite kläder av dig. Kortärmat e inget hinder.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-14 11:43:39 följande:
    Mammatill4a: Sambon pratade om 900 kr för babyskyddet, men det kanske är för mycket ändå? Har ni hittat nåt annat ännu?Iofs så kan vi nog inte sälja vårat förrän om en månad ändå, för vi testade den andra stolen igår, Vincent kan ju sitta i den, men den såg hur stor ut som helst o det såg lite vingligt ut.
    ok, nej men 900 är ju ett bra pris för den den är ju jätte fin och om de skulle knipa och ja fick förre BF har vi ju en så länge Liams gamla i förrådet som vi kan ha några dagar extra.. tror endå inte vi har råd denna månade då vi ska köpa till vinterkläder och skor till barnen och eran babysitter
    JePaLuLi skrev 2008-09-14 11:42:49 följande:
    Jag har aldrig varit på ljusparty, men jag älskar ljus Fast är det som LoVmamma säger att det är jättedyrt så lägger jag också hellre pengarna på nåt annat.
    Jag älskar de ljusen dels luktar de gott och så kan man använda dom länge och köper ju de som är som värmeljus och de finns i flerpack
    Marayah skrev 2008-09-14 12:04:18 följande:
    Malin: Oki doki. Men om ni vill bli av med de så hojta. Kom på att de skulle vara bra o ha ett som tex, nu när vi åker uppöver.. Jupps ja kan gärna köpa lite kläder av dig. Kortärmat e inget hinder.
    japp japp hojtar men när åker ni uppöver då??
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~

mammatill4a: Ok, men ska vi säga att ni köper den då? För då lägger vi inte ut den på blocket sen. Till nästa lön, typ 25 okt.

Svar på tråden VI från Linköping