Marayah skrev 2008-09-13 22:32:43 följande:
Nopp, nu har vi nästa i November tror ja. Nu har vi gått till glyttinge en sväng för min farmor har kommit till stan.. Funderade just på ditt babyskydd som du hade till Liam, hur mkt ska du sälja de för?
vet inte vad vi ska sälja den, måste ju se om vi får tag i ny först, men 250-300 iallfall tror ja, ska kolla in den liten mer nu när ja kommit åt den i förrådet, haha Förrådet är nästan tomt

gud så skönt att få de rensat. de har vi sysslat med hela fm

..Hittade en jacka i stl 68 i fårrådet tänkte om fille ville ha, men färgerna kanske inte är de bästa.. men du kan ju titta på den..
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 23:17:34 följande:
mammatill4a: Vårat dagis har studiedag den 23:e tror jag.
Ok , på de viset, ja alla kan ju inte ha de samtidigt..
Cacan skrev 2008-09-13 23:32:44 följande:
Hej hopp! hoppas ni haft en trevlig dag. Vi har spenderat våran inomhus, lite snoriga o obalans i magen Tänkte kolla med er om det är någon som vill ha ljusparty?Isf, kan jag komma till er o hålla i det! Är konsult! Så hör av er bara! Varför inte dra ihop denn tråd!!?!
Åhh ja skulle tänka mig att gå på ljusparty, men tyvärr tror ja inte ja skulle få ihop folk till ett hemma hos mig , då hela min släkt bor i åtvidaberg och har sina ljuspartyn där..
Men om de är nån som vill gå på ljusparty här inne i tråden kan vi ju fixa ihop ett så snart som för har bara 6 veckor kvar till BF och vet ju aldrig när skrutten vill titta ut..