• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Här drog på tjejen mjuksibyxor, jumper, zipjacka och en tjock varm tröja över. vantar och mössa... hon såg inte ut å frysa, men det viktigaste är ju att hon kan gå runt själv =)

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana

.... men grannen unge  hade capribyxor och sandaler... inge jacka... bara långärmad jumper... hon var alldeles blålila om händerna...

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Jag tycker att det är supersvårt att ta på barnen kläder nu.
    Leo hade i dag när vi var i Valla, jeans, långärmad t-shirt, långärmad munkjacka, jacka på det, sen vantar vid några tillfällen när han själv ville ha, först hade han mössa oxå, sen ville han ha kepsen.

Vincent hade långbyxor, långärmad body, långärmad munkjacka, jacka över det, mössa o tossor. Sen låg ju han nerbäddad i vagnen med tjock filt o överdraget till vagnen.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-13 15:16:56 följande:
    .... men grannen unge  hade capribyxor och sandaler... inge jacka... bara långärmad jumper... hon var alldeles blålila om händerna...
    stackars unge.sommaren är ju över.

jag är KÄRSkrattande i beaglevovven som är här.jisses villken go vovve det är.kommer bli tomt när han åker hem imorrn igenLedsen.ikväll ska jag gå långprommenad med en annan hundägare

vi var iväg på valla idag.det var jättemycket folk överallt

mammatill4a hoppas ni har haft en bra dag.såg du inlägget ang kalaset?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2008-09-13 12:30:27 följande:
    mammatill4ahade ni på polisradion igår kväll(natt?maken sa att det var ett jÄvla oväsen utanför sent på kvällen/natten.på väg till centrum är det två mindre pölar med blod(blodiga servetter).studenter hade fest igår igen*suck*tyvärr verakar det var ett gäng som vill festa varje helg*arg*hoppas de slutar med det. fester jätteofta tänker inte jag acceptera!
    Det var draget-kravall igår, misstänker att det var den som skulle på.
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-09-13 17:59:42 följande:
    Det var draget-kravall igår, misstänker att det var den som skulle på.
    nått som studenterna har ?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 15:10:17 följande:

Tack för trevlig dag i Valla tjejer Tack för att ni ville slå ihjäl några timmar med lilla mig Nu är sambon på väg hem..Lillisen: Jag missade att du inte följde med in på cirkusen. Såg det försent. Jag har jättedåligt samvete nu. Känns som vi bara gick ifrån dig, förlåt!
    Ingen fara, vi stod och snacka om hurvida vi skulle gå på det eller ej, men det kändes lite bortkasstat då linus ändå bara skulle sitta still 5min Vi gick och red häst istället. Träffade en annan kompis där oxå.
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2008-09-13 18:01:49 följande:
    nått som studenterna har ?
    Jupp, det är höstens första stora kravall. Låt mig giss, de hade gula overaller på sig.
  • Marayah

Tack för en trevlig dag idag.. Just nu sitter vi o jäser i soffan efter att ha ätit taco gratäng. Filip hade kort ärmad body ett par tunna byxor och en fodrad fleece på sig idag åsså låg han juh så klart i mjukliften med fleece filt på o de var lagomt... Marko hade ett par tunna brallor, t-shirt, långärmat o jacka på sig.

Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Lillisen: Ok. Ja, det var gränsfall med Leo oxå, det var för lite djur med tyckte han..han satt ju still o så, men så hade han ju lite godis oxå

Svar på tråden VI från Linköping