• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:12:02 följande:
    Fast så länge du inte är gravid så kan man ju dricka Jag är osäker på vad jag ska ha med mig, klarar inte att dricka så mycket, är väldigt lättpåverkad..är inte så kul att alltid vara den som är fullast, men som ändå har druckit minst..Men samtidigt så kommer jag nog inte att köpa så mycket ute sen heller, är ju såå himla dyrt, så en flaska vin kanske.
    Jo, samma här.. men jag brukar ju vara den som dricker mest... eller ja... det bara slinker i mig.. dricker också hellre innan, får det är ju grymt dyrt ute på krogen...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-16 12:17:39 följande:
    Jo, samma här.. men jag brukar ju vara den som dricker mest... eller ja... det bara slinker i mig.. dricker också hellre innan, får det är ju grymt dyrt ute på krogen...
    Jag dricker helst drinkar ute på krogen o bara en sån kostar ju typ 90-100 kr.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Maria84 skrev 2008-09-16 12:10:14 följande:
    Nu har jag tagit det nya testet och det blev positivt direkt det med. Så det är med all säkerhet, skulle jag tro, ett missfall. Nog för att man kan ha mellanblödningar men inte så här och med såna "klumpar". Det tror jag inte, och inte med denna värk. Så jag får ringa bm imorron och prata med henne och se vad hon säger. Förmodligen ska jag bara avvakta, men det är bra om det förs in i journalen så det finns där..  
    Nej, usch så trist Är du säker på det då? Jag menar det kanske bara är en ofarlig blödning..
  • Summerlove08
    Nu har jag tagit det nya testet och det blev positivt direkt det med. Så det är med all säkerhet, skulle jag tro, ett missfall. Nog för att man kan ha mellanblödningar men inte så här och med såna "klumpar". Det tror jag inte, och inte med denna värk. Så jag får ringa bm imorron och prata med henne och se vad hon säger. Förmodligen ska jag bara avvakta, men det är bra om det förs in i journalen så det finns där..  
    Stor kram till dig Maria Det är hemskt med missfall! Jag vet ju hur det är men jag tycker ni har haft er del av sådana nu.
    Love is in the air
  • dinana
    Nej, vad jobbigt... *styrkekramar*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:02:29 följande:

Ni som ska med ut nästa lördag, 27:e, är det nån av er som ska dricka nåt alkoholhaltigt då när vi ska till Fru T först?Vad i så fall?
    Ja har en tetra vinare så den tänkte ja dricka av brukar lätt slinka ner några drinkar ute med men ja ska försöka att inte slösa för mycke pengar kan ju va bra å ha nått kvar till ullared på måndan sen..
  • Fru T
    sänder styrkekramar! låter inte ett dugg kul

själv har ja slutat hoppas, känns precis som det brukar göra mellan Äl å mens... men i morse när ja vakna trotte ja på fullaste alvar att mensen skulle komma när ja gick på toa men ikke (kan ju dyka upp i morron me) men den e ju inte beräkdad fören den 24e.... å så har ja gryyymt ont i sidorna av brösten..
    Fru T skrev 2008-09-16 12:35:51 följande:
    Ja har en tetra vinare så den tänkte ja dricka av brukar lätt slinka ner några drinkar ute med men ja ska försöka att inte slösa för mycke pengar kan ju va bra å ha nått kvar till ullared på måndan sen..
    Ja, när jag är lite halvonykter så slinker det lätt ner några drinkar ändå ute, oavsett vad det kostar Men sen så har jag väl tänkt att jag ska få dricka lite oxå (sambon sponsrar med pengar), det är ju inte såå ofta som jag kommer ut själv så då måste man ju passa på
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:52:44 följande:

Ja, när jag är lite halvonykter så slinker det lätt ner några drinkar ändå ute, oavsett vad det kostar Men sen så har jag väl tänkt att jag ska få dricka lite oxå (sambon sponsrar med pengar), det är ju inte såå ofta som jag kommer ut själv så då måste man ju passa på
    hehe ja då är det ju bara å passa på
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:03:16 följande:
    Vad är det för kläder o vilken storlek? Leo behöver till dagis..
    det är tjejkläder stl 68-74 samt luciakläder
    dinana skrev 2008-09-16 11:48:30 följande:
    samma här, den enda som är döpt här är ja.. ingen.. men lika glad för det är jag =)däremot är mina föräldrar kristna, men något dop var det inte tal om när jag var liten.. däremot hade den barnvälsignelse i pingstkyrkan för mig.. vete katten vad det är för något.. men skall väl vara något liknande...blir mest äcklad när jag hör talas om pingströrelsen och liknande.. och tycker inte om att jag blev uppväxt med den skiten. så visst, jag lever ett religionfritt liv nu och Molly får välja själv hur hon vill göra sen när hon blir äldre. det är hennes val, inget man skall bestämma åt henne.
    det lät inte kul.våra barn får välja själv som stora om de vil döpa sig.
    jag skickar styrkekramar till dig.villken vecka är du i?man kan åka in och göra vul vid komplikationer.det fick jag göra i v 6 med de tre sista pga blödningar,svimattacker osv
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
Svar på tråden VI från Linköping