• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:58:30 följande:
    Nä, fulla människor är ingen hit när man själv är nykter, men det är ändå kul att komma ut lite..du får säga till om du inte vill hänga med nu, då får vi ha förfest nån annanstans..
    Kanske lät lite hårt det där, var inte meningen..menade bara att jag har full förståelse om du inte vill hänga med nu när du ska vara nykter
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:58:30 följande:

Nä, fulla människor är ingen hit när man själv är nykter, men det är ändå kul att komma ut lite..du får säga till om du inte vill hänga med nu, då får vi ha förfest nån annanstans..
    ne det är lugt å förfest har ja gärna även om ja skulle ändra mig angående utgången träffa folk är ju alltid trevligt å så kan ja ju skratta lite åt er när ni blir onyktra

Jag har gjort världens snabbaste o lättaste hallonpaj nu, men ack såå god!

• NorPan 79

Skulle va jätteskoj men funkar inte ekonomiskt denna månad så är det ibland.. får bli en annan gång.. Glad

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
    Fru T skrev 2008-09-21 19:02:46 följande:
    ne det är lugt å förfest har ja gärna även om ja skulle ändra mig angående utgången träffa folk är ju alltid trevligt å så kan ja ju skratta lite åt er när ni blir onyktra
    Haha, kanske bara blir jag som dricker
    Då kan ni alla skratta åt mig
    NorPan 79 skrev 2008-09-21 19:04:12 följande:
    Skulle va jätteskoj men funkar inte ekonomiskt denna månad så är det ibland.. får bli en annan gång..
    Ok, trist, men så är det ju..klart att det blir en annan gång då
  • NorPan 79

Men tack för att ni fråga.. åhh hallonpaj de var inte igår man käka.. har ju en hel kvar ja.. ananas de funkar den med...

• NorPan 79

hehe.. jag har inte tagit en bläcka på snart 3 år så det lär inte bli snyggt när den första kommer.. haha

• NorPan 79

Nähh ska fixa varma mackor nu.. men töser ha det så gott o sov som stockar så gott det går när man är småbarnsförälder o grattis fru T till positiva svaret.. håller tummarna för att strecket blir ennu starkare i veckan som kommer Glad Men ha det kanoners ikväll alla... kramen

NorPan 79 skrev 2008-09-21 19:08:33 följande:
    Nähh ska fixa varma mackor nu.. men töser ha det så gott o sov som stockar så gott det går när man är småbarnsförälder o grattis fru T till positiva svaret.. håller tummarna för att strecket blir ennu starkare i veckan som kommer  Men ha det kanoners ikväll alla... kramen
    Ha det bra du med
Svar på tråden VI från Linköping