• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T

jag kom på bf datumet ja är väll ända gången ja vart riktigt ducktig på att passa tiden
    min lillebror kom 3veckor sent å mina systrar har åsså dröjt över ett par veckor så vi får väl se om ja brås på min mor

ja har lyckats pricka in rätt årstid iallafall tycker ja

• Fru T

Mannen tycker ja ska ringa bm å tycker inte det behövs ett test till men ja VILL ta ett till å väntar med att ringa bm tills efter det.... TÄNK om ja inte plussar hos bm

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-22 14:03:34 följande:
    Mannen tycker ja ska ringa bm å tycker inte det behövs ett test till men ja VILL ta ett till å väntar med att ringa bm tills efter det.... TÄNK om ja inte plussar hos bm
    Precis så kände jag oxå när jag var gravid med Leo..
    Jag fick ett jättesvagt plus först, kunde knappt fatta att det var sant, så när jag kom till bm så tog de ett test där oxå o jag började lipa när det var positivt, DÅ som först förstod jag att jag att jag var gravid..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

känslorna är ju superblandade... livrädd å vet inte om ja vågar va lycklig samtidigt som ja går runt me det där fåniga leendet helatiden, fast just nu ler ja inte så mycke, ont i skallen å mår illa så ja tror ja kryper in i sängen en stund...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-22 13:01:57 följande:
    Tvåa... wow... en trea är ju för litet för oss. I alla fall sen vi fick Molly. Det är saker överallt! Vi vill nog ha en fyra eller en femma nästa gång vi flyttar. Gärna ännu större.. men fy tusan var dyrt det blir då. Måste skaffa ett jobb först.
    ja samma här, blir en fyra nu när vi flyttar så wille få sitt egna lekrum och så ett kombinerat gäst/datarum.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-22 14:12:23 följande:
    känslorna är ju superblandade... livrädd å vet inte om ja vågar va lycklig samtidigt som ja går runt me det där fåniga leendet helatiden, fast just nu ler ja inte så mycke, ont i skallen å mår illa så ja tror ja kryper in i sängen en stund...
    kryp i säng du, här har vi nyss vaknat efter en liten powernap.
    Det kommer du behöva i framtiden med kan jag lova, blir så oerhört trött under de första veckorna så då får man passa på att sova när man kan.
  • Familjetrollet

vet nån när banken i skäggetorp stänger idag?

här är man ännu kraschad.är rejält yr idag.nån som vill ta över min störtblödning?inte nens ducshen hjälpte

blir det nån fika i veckan.jag kan ondsag och torsdag och ev helgen.beror på vad sonen vill göra/inte göra

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Leos och Vincents mamma

Vet inte om det blir fika..jag kan bara fredag nu.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-22 13:01:57 följande:
    Tvåa... wow... en trea är ju för litet för oss. I alla fall sen vi fick Molly. Det är saker överallt! Vi vill nog ha en fyra eller en femma nästa gång vi flyttar. Gärna ännu större.. men fy tusan var dyrt det blir då. Måste skaffa ett jobb först.
    Jag gillar att bo trångt, det har jag alltid gjort. :)
    Tvåa, men antagligen blir det en trea. Vi får se. Det vore bra att ha ett extrarum.
  • Fru T

här vare dött idag..

ja har lega i sängen å kolla på film å slöa...

Reliv är väll ok att ta när man e gravid? va tvungen å dämpa huvudvärken förut..

har mått lite små illa till å från men tvinga i mig lite mat förut å det gick bra, även chipsen slinker ner fint

mannen min e lite sööt! han tycker ja ju e lite knäpp som inte riktigt kan tro på det å ringa te bm så han va te apoteket å köpte ett nytt test så det blir att testa i morron bitti igen
    igentligen vill ja testa nuuuu men ska banne mig vänta..

dock känns det som ja e på helspän så så mycket sömn tror ja inte det kommer bli, kommer nog ligga å vrida å vända mig precis som i natt... e ju massor som snurrar i huvet nu

ni kommer få stå ut me mitt tjat ett tag tills det börjat sjunka in tror ja hoppas ni överlever..

Svar på tråden VI från Linköping