• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

gormorning tjejer
    här mår man piss.nu är man sjuk,lindrigt än så länge.bara inse att hösten är här Ledsenjag verkligen avskyr hösten,vintern och våren då jag aldrig får vara frisk då.så nu får man hålla tummarna att man slipper penecellinkur denna gång,är snart imun mot det

vad ska ni hitta på idag?jag ska ev ner till stan en snabbsväng efter 16.töserna är hemma och sjuka

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • playmate86

hoppas ni får roligt på er fest tyvärr kan man inte följa med

• Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:25:41 följande:
    Jag slänger ut frågan här igen, är det nån som vill komma hem o fika hos mig i veckan?Marayah o jag pratade lite om det idag. Jag kan vilken dag som helst, helst när Leo är på dagis dock, men kan de andra dagarna oxå (troligtvis kan jag inte torsdag kom jag på nu, men annars är jag ledig).
    jag kan tyvärr inte denna vecka om de inte blir imorgon, för är upptagen både onsdag och torsdag än så länge..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 12:09:28 följande:
    Mammatill4a: Vill du köpa babysittern nu i veckan när lönen kommer?Bara att säga till för Vincent använder den inte längre, jag ska bara ta o tvätta tyget en sista gång innan du får den.
    här är de piss med pengarna redan från startdenna månad så tar allt i en klump nästa om de är ok för dig
    Familjetrollet skrev 2008-09-21 09:58:42 följande:
    jag kommer komma och hälsa på dig och er familj.gubben vill tbx till skägget ,men jag vägrar.vägrar ha barnen i de skitskolorna.har inget positivt att säga om de skolorna.inte ens min son fick det stöd han behövde i skolan i skägget.du får visa på nån karta vart ni ska bo i åtvid.sonen bor där så då kan man slå två flugor i en smäll.jättebra att ni gör det som känns bäst för er.du ska inte känna ånger för att ni vill flytta.jag förstår er fullt att ni vill flytta.vi har pratat om gistad(makens gamla by)och mjölby.men nackdelen är att det bli så långt för sonen att åka med tåg och massa bussbten varje gång.sen så känner jag ingen i de städerna.
    KLart ni får komma och hälsa på och vi kommer in till er vart ni nu bor sen ,
    när vi kom till tornby fanns de gått om plats tom så vi fick mat i magen och handlade vantar och jacka till liam och alma,, sen bar de iväg ner till falerum för att hämta Olivia ..

japp de är nära berg v ska bo, så de blit berg rundan nästa för vikten ska ner haha
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • NoahLeah

Vart i Linköping bo ni?
    Vi bor i Majelden när vi är nere...o sen funderar vi på att flytta till antingen Linghem/Tallboda/Tokarp el ut på landet.

• Maria84

Vi var ute i Tornby igår också och det var rätt mkt bilar på parkeringen men vi hittade en plats rätt snabbt.

Mammatill4a - tror vi mötte er, fast jag kommer inte ihåg var just nu
    Du kan ju knalla hem till oss Är ca 7 km från Långbrott.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour
    NoahLeah skrev 2008-09-22 09:46:56 följande:
    Vart i Linköping bo ni?Vi bor i Majelden när vi är nere...o sen funderar vi på att flytta till antingen Linghem/Tallboda/Tokarp el ut på landet.
    Vi bor i Valla/Fridhem, trivs underbart bra, men vi kommer nog behöva skaffa oss en tvåa. :)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-22 10:08:03 följande:
    Vi bor i Valla/Fridhem, trivs underbart bra, men vi kommer nog behöva skaffa oss en tvåa. :)
    Jag bor snart i Lambohov..
    behöver skaffa en tvåa eller bara funderar på det??? är det bebis på G??
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-22 11:04:58 följande:
    Jag bor snart i Lambohov..behöver skaffa en tvåa eller bara funderar på det??? är det bebis på G??
    Det vet jag inte, men någon gång är det ju det och då kan det vara bra att ha en tvåa. :) Dessutom är det lite trångt med två i en etta.
  • Familjetrollet
    NoahLeah skrev 2008-09-22 09:46:56 följande:
    Vart i Linköping bo ni?Vi bor i Majelden när vi är nere...o sen funderar vi på att flytta till antingen Linghem/Tallboda/Tokarp el ut på landet.
    bor i ryd just nu.men vi har funderat länge på att ev byta stad eller flytta ut till landet.
    Mammatill4a skrev 2008-09-22 08:37:13 följande:
    KLart ni får komma och hälsa på och vi kommer in till er vart ni nu bor sen , när vi kom till tornby fanns de gått om plats tom så vi fick mat i magen och handlade vantar och jacka till liam och alma,, sen bar de iväg ner till falerum för att hämta Olivia ..japp de är nära berg v ska bo, så de blit berg rundan nästa för vikten ska ner haha
    kanon att ni ska bo nära min son då jag inte hittar i åtvid.fy vad jag mår blää idag.typiskt när man behöver gå till centrum.
    nu ska jag flrsöka fixa mat till barnen som är krya trots att de är sjuka
Svar på tråden VI från Linköping