Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 12:09:28 följande:
Mammatill4a: Vill du köpa babysittern nu i veckan när lönen kommer?Bara att säga till för Vincent använder den inte längre, jag ska bara ta o tvätta tyget en sista gång innan du får den.
här är de piss med pengarna redan från startdenna månad så tar allt i en klump nästa om de är ok för dig

Familjetrollet skrev 2008-09-21 09:58:42 följande:
jag kommer komma och hälsa på dig och er familj.gubben vill tbx till skägget ,men jag vägrar.vägrar ha barnen i de skitskolorna.har inget positivt att säga om de skolorna.inte ens min son fick det stöd han behövde i skolan i skägget.du får visa på nån karta vart ni ska bo i åtvid.sonen bor där så då kan man slå två flugor i en smäll.jättebra att ni gör det som känns bäst för er.du ska inte känna ånger för att ni vill flytta.jag förstår er fullt att ni vill
flytta.vi har pratat om gistad(makens gamla by)och mjölby.men nackdelen är att det bli så långt för sonen att åka med tåg och massa bussbten varje gång.sen så känner jag ingen i de städerna.
KLart ni får komma och hälsa på och vi kommer in till er vart ni nu bor sen

,
när vi kom till tornby fanns de gått om plats tom så vi fick mat i magen och handlade vantar och jacka till liam och alma,, sen bar de iväg ner till falerum för att hämta Olivia ..
japp de är nära berg v ska bo, så de blit berg rundan nästa för vikten ska ner haha