• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:42:04 följande:
    Ja de blir tråkigt nu när man har blivit ett gäng här inne, men kommer ju stanna kvar i tråd endå, hoppas man får de ..Ja tar med skrutt in och hälsar på er nån gång då maken är hemma el nån helg då han endå är ledig
    du måste stanna i denna tråd.Glad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-20 20:38:26 följande:
    Nej, vad tråkigt!! För oss alltså..kul för er såklart Men jag som tycker det är så kul att ha lärt känna dig. Tyvärr kommer jag inte kunna komma o hälsa på för jag har inget körkort
    finns tåg och buss.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-20 20:53:01 följande:
    Vad är Karlsson?
    en nyöppnad butik som öppnade i fredags på bottenplanet på mobilia

mammatill4a

ska ni bo nära själva berg?var mycket i åtvid i mitten av 90 talet.vet dock vart själva stan ligger
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:27:18 följande:
    Alla ni som undrar vad jag och familjetrollet pratar om så tänker ja säga de i formuet oxå..Vi har fått tag i en 5:a i åtvidaberg , så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka , har fått lgh från den 1/12 och de känns rätt för oss att göra denna flytta för de blir en tryggare uppväxt för barnen. men kommer ju endå ha fortsatt kontakt med er här inne såklart hoppas ni alla är förstående
    jag kommer komma och hälsa på dig och er familj.gubben vill tbx till skägget ,men jag vägrar.vägrar ha barnen i de skitskolorna.har inget positivt att säga om de skolorna.inte ens min son fick det stöd han behövde i skolan i skägget.

du får visa på nån karta vart ni ska bo i åtvidGlad.sonen bor där så då kan man slå två flugor i en smäll.jättebra att ni gör det som känns bäst för er.du ska inte känna ånger för att ni vill flytta.jag förstår er fullt att ni vill flytta.vi har pratat om gistad(makens gamla by)och mjölby.men nackdelen är att det bli så långt för sonen att åka med tåg och massa bussbten varje gång.sen så känner jag ingen i de städerna.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-21 09:53:26 följande:
    en nyöppnad butik som öppnade i fredags på bottenplanet på mobiliamammatill4aska ni bo nära själva berg?var mycket i åtvid i mitten av 90 talet.vet dock vart själva stan ligger
    Ok, men vad är det för sorts butik?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:42:04 följande:
    Ja de blir tråkigt nu när man har blivit ett gäng här inne, men kommer ju stanna kvar i tråd endå, hoppas man får de ..Ja tar med skrutt in och hälsar på er nån gång då maken är hemma el nån helg då han endå är ledig

du får jättegärna komma hit och hälsa på nån dag/helgGladi framtiden.

nu har man hunnit städa o diska.hoppas nya diskmaskinen kommer snart.vart är solen?vi som ska ev grilla idag på kolonin*suck*

• thelifesaviour

Gud vad härligt det var med en natt på landet. Det är så tyst och härligt. Vi drack rödvin och åt ost och kex och äpplen från trädgården. Mycket bra!

• Marayah

Skulle du med till Therese på Me&I paryt? Tänkte om barnen skulle leka så ja ska hålla Marko hemma...

Familjetrollet skrev 2008-09-21 10:00:47 följande:
    du får jättegärna komma hit och hälsa på nån dag/helgi framtiden. nu har man hunnit städa o diska.hoppas nya diskmaskinen kommer snart.vart är solen?vi som ska ev grilla idag på kolonin*suck*
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 09:59:19 följande:
    Ok, men vad är det för sorts butik?
    det är som en lite finare ÖB butik
    Marayah skrev 2008-09-21 10:58:09 följande:
    Skulle du med till Therese på Me&I paryt? Tänkte om barnen skulle leka så ja ska hålla Marko hemma...
    får stå över då lillan fick diarre igår kväll och jag har ont i halsen och störtmens
  • Marayah

Oki doki...

Familjetrollet skrev 2008-09-21 11:08:23 följande:
    får stå över då lillan fick diarre igår kväll och jag har ont i halsen och störtmens
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Vill du köpa babysittern nu i veckan när lönen kommer?
    Bara att säga till för Vincent använder den inte längre, jag ska bara ta o tvätta tyget en sista gång innan du får den.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana

Sambon fick förresten jobbet som han var på intervju på i tisdags.. börjar om en månad.. det är verkligen så skönt att han skall börja jobba här i stan så slipper vi de där två restimmarna varje dag. Nu kan han ju ta cykeln istället och tjäna in en massa tusenlappar bara på det. Sen får han lönehöjning också... och jobbar fasta tider....

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
Svar på tråden VI från Linköping