• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84
    Familjetrollet skrev 2008-09-20 18:20:34 följande:
    GRATTIS!vad skoj att du äntligen har blivit gravid.här är man helt slut idag har vi mer eller mindre bott i bilen.först blev det mantorpen sväng till nya butiken karlsson sen mjölby  för att äta lite och sedan skänninges ÖB.när vi var tillbaka i lkpg så blev det att åka till graven(tösernas farmor)så ikväll lär man däcka.imorrn ska det städas och fixas här hemmaidag blev man så glad.jag fick ett mail av en hundägare som jag satt hundvakt åt förra lördagen.jag fick ett trevligt mail "från " vovven med en supersöt bild på vovven.mammatill4ahoppas ni har haft en bra dag.
     Vad tyckte du om Karlsson?? Vet att de har en butik i Västervik men mamma var inte så förtjust i det. Visste inte ens att de skulle öppna i Mantorp..
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-20 19:09:06 följande:
     Vad tyckte du om Karlsson?? Vet att de har en butik i Västervik men mamma var inte så förtjust i det. Visste inte ens att de skulle öppna i Mantorp..
    usel bara lite mer exklusiv än vanliga ÖB
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a

Familjetrollet: självklart har vi haft en bra dag, varit i skänninge och firat almas gudmor och så var vi ju till ÖB och fyndade med hehe skoj att se er bil på när vi svänge in

M komentar hehe och där kommer grannarna

Imorgon ska vi ha lite mer hemma dag och städa och dona och mysa de är ju endå söndag;-P och på em blir de att hämta O hos mormor och morfar

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:07:57 följande:
    Familjetrollet: självklart har vi haft en bra dag, varit i skänninge och firat almas gudmor och så var vi ju till ÖB och fyndade med hehe skoj att se er bil på när vi svänge in M komentar hehe och där kommer grannarna Imorgon ska vi ha lite mer hemma dag och städa och dona och mysa de är ju endå söndag;-P och på em blir de att hämta O hos mormor och morfar
    synd att jag missade att se er.min gubbe såg inte er heller.men vänta, jag vet att vi mötte en röd bil precis på infarten så det måste ha varit ni juSkrattande

här ska det städas o tvättas imorrn.sen blir det ev grillning på kolonin samt sätta upp lillans bård.men det blir nog till att ta det lugnt då jag lär få störtmens imorrn*suck*

töserna tog det illa när jag berättade det du inboxade om.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-20 20:12:02 följande:
    synd att jag missade att se er.min gubbe såg inte er heller.men vänta, jag vet att vi mötte en röd bil precis på infarten så det måste ha varit ni juhär ska det städas o tvättas imorrn.sen blir det ev grillning på kolonin samt sätta upp lillans bård.men det blir nog till att ta det lugnt då jag lär få störtmens imorrn*suck*töserna tog det illa när jag berättade det du inboxade om.
    hehe japp de var vi, kunde har blivit en ihopstötning, nej vars men endå hehe kul när man minst annar de

tråkigt med mens, lär ju förhoopningvis få min rätt såsnart med, el så lär den dröja, ammar man var 4:de timme så dröjer mensen längre än om man ammar med längre mellanrum, när ja fått alma fick ja ju inte tillbaka mensen alls innan ja började med p-sprutan, så man får ju se denna gång..

ja de förstår jag men som sagt hade inget annat val.. men de är ju avstånd så man kan ju alltid hälsa på..
  • Mammatill4a

Alla ni som undrar vad jag och familjetrollet pratar om så tänker ja säga de i formuet oxå..

Vi har fått tag i en 5:a i åtvidaberg , så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka , har fått lgh från den 1/12 och de känns rätt för oss att göra denna flytta för de blir en tryggare uppväxt för barnen. men kommer ju endå ha fortsatt kontakt med er här inne såklart

hoppas ni alla är förstående

• Maria84

Mammatill4a - vad kul att ni flyttar tillbaka säger jag Samma område som ni bodde i tidigare eller?

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-20 20:29:43 följande:
    Mammatill4a - vad kul att ni flyttar tillbaka säger jag Samma område som ni bodde i tidigare eller?
    ja nästan , denna 5:a är ju uppe i eksätter så de är ju på långbrotts sidan där man vill bo
  • Marayah

Ja förstår absolut, men ja kommer att sakna att umgås med er här. Men vi får juh anledning att åka ner oftare till Åtvid då iaf..

Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:27:18 följande:
    Alla ni som undrar vad jag och familjetrollet pratar om så tänker ja säga de i formuet oxå..Vi har fått tag i en 5:a i åtvidaberg , så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka , har fått lgh från den 1/12 och de känns rätt för oss att göra denna flytta för de blir en tryggare uppväxt för barnen. men kommer ju endå ha fortsatt kontakt med er här inne såklart hoppas ni alla är förstående
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-20 10:21:11 följande:
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
    Stort GRATTIS!!
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping