• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Hade jag inte vetat bättre skulle jag fasen tro att jag är gravid..är sååå trött, har ont som bara den i ryggen o mår illa. Exakt samma symtom som jag hade vid båda mina graviditeter. Men jag äter ju p-piller nu o jag hade mens för bara några dagar sen, men den mensen var inte alls som vanligt, var väldigt lite..
    Iofs så hade jag p-plåster innan o de strulade lite så därför bytte jag nu för ca en vecka sen till p-piller. Så det är kanske därför som mensen inte var som den skulle.
    Usch vad nojjig jag blir nu Jag vill ju ha ett barn till, men INTE än! O skulle jag mot all förmodan vara gravid så gör jag INTE abort.
    Vad tror ni?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 19:04:33 följande:
    Haha, kanske bara blir jag som dricker Då kan ni alla skratta åt mig
    nähäää jag ska dricka med, så våga inte gå o bli på smällen du med nu för då blir jag väl ensam alkodrickare..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 19:18:04 följande:
    Hade jag inte vetat bättre skulle jag fasen tro att jag är gravid..är sååå trött, har ont som bara den i ryggen o mår illa. Exakt samma symtom som jag hade vid båda mina graviditeter. Men jag äter ju p-piller nu o jag hade mens för bara några dagar sen, men den mensen var inte alls som vanligt, var väldigt lite..Iofs så hade jag p-plåster innan o de strulade lite så därför bytte jag nu för ca en vecka sen till p-piller. Så det är kanske därför som mensen inte var som den skulle.Usch vad nojjig jag blir nu Jag vill ju ha ett barn till, men INTE än! O skulle jag mot all förmodan vara gravid så gör jag INTE abort.Vad tror ni?
    jag hade samma för några månader sen men det var för att jag gick av mina piller, jävla hormoner som spelar en ett stratt
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-21 19:35:26 följande:
    nähäää jag ska dricka med, så våga inte gå o bli på smällen du med nu för då blir jag väl ensam alkodrickare..
    jag kommer ju dricka så du är nog inte helt ensammen =P
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
    Firstandhappy skrev 2008-09-21 19:35:26 följande:
    dinana skrev 2008-09-21 19:36:41 följande:
    Åh, vad bra!! Några som kommer dricka i alla fall, skönt, då behöver jag inte vara ensam
    Firstandhappy skrev 2008-09-21 19:36:11 följande:
    jag hade samma för några månader sen men det var för att jag gick av mina piller, jävla hormoner som spelar en ett stratt
    Är säkert hormoner detta oxå. Man kan ju få ont lite överallt o må illa i början när man börjar med p-piller..
  • Firstandhappy

Då är vi tre, om inte fler ska kissa pinne denna månad..

dinana skrev 2008-09-21 19:36:41 följande:

Kom på nu att det var nog nån mer som skulle dricka, Lillisen ska dricka oxå va?
    Kommer inte ens ihåg vilka som ska med..

Kanske ska göra en ny lista, som nån kan spara, orkar inte gå tillbaka 100 sidor för att hitta förra listan

• Firstandhappy

PARTY DEN 27'E

firstandhappy Ewa

PARTY DEN 27'E

firstandhappy Ewa
    Leos och Vincents mamma - Becka

Svar på tråden VI från Linköping