• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:33:01 följande:
    ja nästan , denna 5:a är ju uppe i eksätter så de är ju på långbrotts sidan där man vill bo
    Ah okej, blir nära för Olivia till skolan då
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Leos och Vincents mamma
    NorPan 79 skrev 2008-09-20 13:34:14 följande:
    Hej alla.. skulle bara kolla vilka det är som kommer imorgon på klädpartyt
    Jag kommer, men det vet du ju redan
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:27:18 följande:
    Alla ni som undrar vad jag och familjetrollet pratar om så tänker ja säga de i formuet oxå..Vi har fått tag i en 5:a i åtvidaberg , så vi har bestämt oss för att flytta tillbaka , har fått lgh från den 1/12 och de känns rätt för oss att göra denna flytta för de blir en tryggare uppväxt för barnen. men kommer ju endå ha fortsatt kontakt med er här inne såklart hoppas ni alla är förstående
    Nej, vad tråkigt!! För oss alltså..kul för er såklart
    Men jag som tycker det är så kul att ha lärt känna dig. Tyvärr kommer jag inte kunna komma o hälsa på för jag har inget körkort
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-20 20:34:25 följande:
    Ah okej, blir nära för Olivia till skolan då
    hehe japp bara nerför backen i princip..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-20 20:38:26 följande:
    Nej, vad tråkigt!! För oss alltså..kul för er såklart Men jag som tycker det är så kul att ha lärt känna dig. Tyvärr kommer jag inte kunna komma o hälsa på för jag har inget körkort
    Ja de blir tråkigt nu när man har blivit ett gäng här inne, men kommer ju stanna kvar i tråd endå, hoppas man får de ..Ja tar med skrutt in och hälsar på er nån gång då maken är hemma el nån helg då han endå är ledig
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
    Mammatill4a skrev 2008-09-20 20:42:04 följande:
    Ja de blir tråkigt nu när man har blivit ett gäng här inne, men kommer ju stanna kvar i tråd endå, hoppas man får de ..Ja tar med skrutt in och hälsar på er nån gång då maken är hemma el nån helg då han endå är ledig
    Klart att du ska hänga kvar här i tråden ändå o klart att du får komma in o hälsa på oss ibland..

Jag har tjänat ihop 600 kr idag på saker som jag har sålt, så nu har jag pengar så att jag klarar mig på våran utekväll nästa lördag Är så surt att tigga av sambon jämt, även fast jag såklart får pengar av honom utan problem, men vill ju helst klara det själv så att säga..

Familjetrollet skrev 2008-09-20 18:20:34 följande:
    GRATTIS!vad skoj att du äntligen har blivit gravid.här är man helt slut idag har vi mer eller mindre bott i bilen.först blev det mantorpen sväng till nya butiken karlsson sen mjölby  för att äta lite och sedan skänninges ÖB.när vi var tillbaka i lkpg så blev det att åka till graven(tösernas farmor)så ikväll lär man däcka.imorrn ska det städas och fixas här hemmaidag blev man så glad.jag fick ett mail av en hundägare som jag satt hundvakt åt förra lördagen.jag fick ett trevligt mail "från " vovven med en supersöt bild på vovven.mammatill4ahoppas ni har haft en bra dag.
    Vad är Karlsson?
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-20 20:38:26 följande:
    Nej, vad tråkigt!! För oss alltså..kul för er såklart Men jag som tycker det är så kul att ha lärt känna dig. Tyvärr kommer jag inte kunna komma o hälsa på för jag har inget körkort
    Du får åka med mig när jag ska dit och hälsa på
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2008-09-20 21:26:37 följande:
    Du får åka med mig när jag ska dit och hälsa på
    Ja, det gör jag gärna
  • NorPan 79

godmorgon alla!
    Ville bara kolla vilka det är som kommer idag vid 14?
    Ni får gärna ta med er en kompis eller 2.. 

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
Svar på tråden VI från Linköping