• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-22 20:33:03 följande:
    här vare dött idag..ja har lega i sängen å kolla på film å slöa...Reliv är väll ok att ta när man e gravid? va tvungen å dämpa huvudvärken förut..har mått lite små illa till å från men tvinga i mig lite mat förut å det gick bra, även chipsen slinker ner fint mannen min e lite sööt! han tycker ja ju e lite knäpp som inte riktigt kan tro på det å ringa te bm så han va te apoteket å köpte ett nytt test så det blir att testa i morron bitti igen igentligen vill ja testa nuuuu men ska banne mig vänta..dock känns det som ja e på helspän så så mycket sömn tror ja inte det kommer bli, kommer nog ligga å vrida å vända mig precis som i natt... e ju massor som snurrar i huvet nu ni kommer få stå ut me mitt tjat ett tag tills det börjat sjunka in tror ja hoppas ni överlever..
    vet inte exkt vad de går under, men panodil och alvedon vet ja är OK att ta om man väntar barn..

Gud va kul med en karl som är lika nojjig som en annan..

Testa du imorgon och jag kan redan nu säga att de kommer bli ett fint plus för er..

härinne får man överleva allt, men de är ju bara kul
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-22 20:57:17 följande:
    vet inte exkt vad de går under, men panodil och alvedon vet ja är OK att ta om man väntar barn..Gud va kul med en karl som är lika nojjig som en annan.. Testa du imorgon och jag kan redan nu säga att de kommer bli ett fint plus för er..härinne får man överleva allt, men de är ju bara kul
    ah men det ska va samma som Alvedon så då är det ju ok

haha ja eller nojig e han väll inte utan han vill väll bara få mig att fatta
  • Marayah

Jo Reliv är "billighets" Alvedon...

Fru T skrev 2008-09-22 21:12:12 följande:
    ah men det ska va samma som Alvedon så då är det ju ok haha ja eller nojig e han väll inte utan han vill väll bara få mig att fatta
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-22 21:12:12 följande:
    ah men det ska va samma som Alvedon så då är det ju ok haha ja eller nojig e han väll inte utan han vill väll bara få mig att fatta
    ja de kanske de är då, ja vet i katten:-P

hehe ja men då kan han ju få kämpa, går inte att förklara hur de känns att få ett plus, tar nog månader innan de kommer in i skallen på en
  • dinana

Vill också vara gravid... hur tidigt kan man egentligen testa?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Marayah: Vilken dag fick du pengar till vagnen? Tänkte så att jag vet när vagnen ska vara tvättad o klar
    Klädseln är färdig, ska bara tvätta chassit nu..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-09-22 21:16:06 följande:
    Vill också vara gravid... hur tidigt kan man egentligen testa?
    ja tror att preg kan man testa några dagar tidigare med, iallfall har ja gjort de
  • Apipoulai

Vem var det jag diskuterade Kolgrillsbaren med?
    iaf så var jag där häromdagen. Maten var fortfarande jättegod och bra. Frikostiga portioner också.
    Den enda skillnaden från förra besöket, då det var nyöppnat, och nu var att man beställde vid disken ist för vid bordet.
    Beställa först, ta bord sedan mao.

Trevlig personal var det också.

• Fru T

det står att man kan testa me preg från den dag man beräknar mensen MEN ja testade ju på bim -4 så det beror nog lite på hur läng cykel man har (min har vart på 31 dar typ)

Mammatill4a skrev 2008-09-22 21:20:17 följande:
    ja tror att preg kan man testa några dagar tidigare med, iallfall har ja gjort de
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-22 21:24:35 följande:
    det står att man kan testa me preg från den dag man beräknar mensen MEN ja testade ju på bim -4 så det beror nog lite på hur läng cykel man har (min har vart på 31 dar typ)
    ja ok, ja så kan de ju vara med, men testa går ju, bara man inte blir besviken av ett neg test . vet hur jobbigt de kan vara..
Svar på tråden VI från Linköping