• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    piffan skrev 2008-09-23 08:49:09 följande:
    Godmorgon.Igår va vi på inskolning på dagis,fy vad besviken jag blev,det va den dåligaste inskolning jag varit med om(dock bara varit med om 1)Av 4 personal så va 2 borta,dom hade fått in en vikarie som inte kunde kommunicera med barnen(språket).Dom hälsade på min son men sen va allt bara blaha,dom sprang omkring som yra höns,frågade inget om sonen,gav oss ingen information om nånting.Vi ska ge det en ny schans idag men om dom inte ger ett jäkligt bra intryck idag så blir det inga fler dagar.Hon som skulle ha hans inskolning va borta igår,antingen så skulle dom ha ringt o sagt att vi kunde komma en annan dag för att de va så kort om folk eller så hade dom satt nån annan på honom...usch..jag va vansinnig när jag gick hem igår, å tyvärr för deras del så är jag så pass ärlig så jag tänker tala om idag vad jag är missnöjd med.På gården så stod dom bara i klungor o pratade medans massor av barn skrek o grät,näsorna rann så snoret kom in munnen,dom såg men gjorde inget...grrrr....usch,ska inte skriva mer,blir bara arg,men jag ska försöka gå dit idag med öppet sinne...hej o hå...håll tummarna för oss..

ush villket hemskt dagis!villket dagis har ni inskolning på?

vet nån villken tid östgötamässan är idag och vad inträdet kostar?

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-23 08:58:14 följande:
    då kikar jag in i ditt galleri
    Mm, har för mig att jag testade på -6 när jag var gravid med Molly.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-23 09:20:45 följande:
    Mm, har för mig att jag testade på -6 när jag var gravid med Molly.
    När ska du testa härnäst? :)
  • Mammatill4a

Nu finns de jätte fina bilder på mitt nya bilder i mitt galleri under vinskydd och OMGJORDA BILDER...

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 09:24:14 följande:
    Nu finns de jätte fina bilder på mitt nya bilder i mitt galleri under vinskydd och OMGJORDA BILDER...
    då kikar jag in
  • Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 08:06:10 följande:
    ÅHHHH stort grattis.. hoppas du kan vila nåt under dagen hoppas frukosten smakade gott.. ska kolla in bilderna
    Frukosten va god e stund...
    Faan känner nån skumm jävla doft helatid så ja mår helt illa helatiden så ja va tvungen å spy lite i duschen gaaah det va ju inte illamåendet ja va ute efter
  • Fru T
    dinana skrev 2008-09-23 08:22:40 följande:
    Supergrattis! Har vi något å fire på lördag!
    Japp här ska d firas, på alkoholfritt
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-09-23 09:33:29 följande:
    Japp här ska d firas, på alkoholfritt
    Massa skålar för fru t! :D
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 09:24:14 följande:
    vindskyddet blev ju kanonfint.vad fint du har gjort på din presentationssidaGlad

nu ska jag vila då hela huvudet värker och febern är på väg upp
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-23 08:23:38 följande:
    Fru T skrev 2008-09-23 06:46:08 följande:
    Jättemycket grattis till dig! Hoppas jag får plus också, så är vi två nyplussade!
    Japp tycker allt ni andra som försöker ska ta å plussa snart så ja har nån att "gämföra" me första för dig me va?
Svar på tråden VI från Linköping