piffan skrev 2008-09-23 08:49:09 följande:
Godmorgon.Igår va vi på inskolning på dagis,fy vad besviken jag blev,det va den dåligaste inskolning jag varit med om(dock bara varit med om 1)Av 4 personal så va 2 borta,dom hade fått in en vikarie som inte kunde kommunicera med barnen(språket).Dom hälsade på min son men sen va allt bara blaha,dom sprang omkring som yra höns,frågade inget om sonen,gav oss ingen information om nå
nting.Vi ska ge det en ny schans idag men om dom inte ger ett jäkligt bra intryck idag så blir det inga fler dagar.Hon som skulle ha hans inskolning va borta igår,antingen så skulle dom ha ringt o sagt att vi kunde komma en annan dag för att de va så kort om folk eller så hade dom satt nån annan på honom...usch..jag va vansinnig när jag gick hem igår, å tyvärr för deras del så är jag så pass ärlig så jag tänker tala om idag vad jag är missnöjd med.På gården så stod dom bara i klungor o pratade medans massor av barn skrek o grät,näsorna rann så snoret kom in munnen,dom såg men gjorde inget...grrrr....usch,ska inte skriva mer,blir bara arg,men jag ska försöka gå dit idag med öppet sinne...hej o hå...håll tummarna för oss..
tyvärr är de så dagis ser ut nu för tiden, för de är för mkt barn och för lite personal...
hoppas som sagt ni får lite mer tur med er idag..