• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Vi kan ta de på msn..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-22 21:16:35 följande:
    Marayah: Vilken dag fick du pengar till vagnen? Tänkte så att jag vet när vagnen ska vara tvättad o klar Klädseln är färdig, ska bara tvätta chassit nu..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Skulle precis skriva till dej så loggade du juh ut. Hehe... Inboxar istället då.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-22 21:16:35 följande:
    Marayah: Vilken dag fick du pengar till vagnen? Tänkte så att jag vet när vagnen ska vara tvättad o klar Klädseln är färdig, ska bara tvätta chassit nu..
  • Fru T

Dämit tjejer ja är ju preggo *hoppar å studar upp å ner* (eller ja hade gjort om ja orkat)

å inte kan ja sova inte så nu sitter ja i sängen å väntar på frukost på sängen av min underbara make som just kommit hem från jobbe

nu ligger två fina bilder i mitt galleri, eller så fina dom kan bli med en skakig hand i ett ljust badrum med en mobilkamera...

• Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-23 06:46:08 följande:
    Dämit tjejer ja är ju preggo *hoppar å studar upp å ner* (eller ja hade gjort om ja orkat)å inte kan ja sova inte så nu sitter ja i sängen å väntar på frukost på sängen av min underbara make som just kommit hem från jobbe nu ligger två fina bilder i mitt galleri, eller så fina dom kan bli med en skakig hand i ett ljust badrum med en mobilkamera...
    ÅHHHH stort grattis.. hoppas du kan vila nåt under dagen hoppas frukosten smakade gott.. ska kolla in bilderna
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana
    Dämit tjejer ja är ju preggo *hoppar å studar upp å ner* (eller ja hade gjort om ja orkat)å inte kan ja sova inte så nu sitter ja i sängen å väntar på frukost på sängen av min underbara make som just kommit hem från jobbe nu ligger två fina bilder i mitt galleri, eller så fina dom kan bli med en skakig hand i ett ljust badrum med en mobilkamera...
    Supergrattis! Har vi något å fire på lördag!
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • thelifesaviour
    Jättemycket grattis till dig! Hoppas jag får plus också, så är vi två nyplussade!
  • Marayah

Ja men för sjutton. Nu var de juh suuuper starkt plus. GRATTIS än en gång...

• piffan

Godmorgon.

Igår va vi på inskolning på dagis,fy vad besviken jag blev,det va den dåligaste inskolning jag varit med om(dock bara varit med om 1)
    Av 4 personal så va 2 borta,dom hade fått in en vikarie som inte kunde kommunicera med barnen(språket).Dom hälsade på min son men sen va allt bara blaha,dom sprang omkring som yra höns,frågade inget om sonen,gav oss ingen information om nånting.Vi ska ge det en ny schans idag men om dom inte ger ett jäkligt bra intryck idag så blir det inga fler dagar.
    Hon som skulle ha hans inskolning va borta igår,antingen så skulle dom ha ringt o sagt att vi kunde komma en annan dag för att de va så kort om folk eller så hade dom satt nån annan på honom...usch..jag va vansinnig när jag gick hem igår, å tyvärr för deras del så är jag så pass ärlig så jag tänker tala om idag vad jag är missnöjd med.
    På gården så stod dom bara i klungor o pratade medans massor av barn skrek o grät,näsorna rann så snoret kom in munnen,dom såg men gjorde inget...grrrr....usch,ska inte skriva mer,blir bara arg,men jag ska försöka gå dit idag med öppet sinne...hej o hå...håll tummarna för oss..

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-22 21:16:06 följande:
    Vill också vara gravid... hur tidigt kan man egentligen testa?
    man kan testa redan den dagen man väntar mensen
    då kikar jag in i ditt galleri
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    piffan skrev 2008-09-23 08:49:09 följande:
    Godmorgon.Igår va vi på inskolning på dagis,fy vad besviken jag blev,det va den dåligaste inskolning jag varit med om(dock bara varit med om 1)Av 4 personal så va 2 borta,dom hade fått in en vikarie som inte kunde kommunicera med barnen(språket).Dom hälsade på min son men sen va allt bara blaha,dom sprang omkring som yra höns,frågade inget om sonen,gav oss ingen information om nånting.Vi ska ge det en ny schans idag men om dom inte ger ett jäkligt bra intryck idag så blir det inga fler dagar.Hon som skulle ha hans inskolning va borta igår,antingen så skulle dom ha ringt o sagt att vi kunde komma en annan dag för att de va så kort om folk eller så hade dom satt nån annan på honom...usch..jag va vansinnig när jag gick hem igår, å tyvärr för deras del så är jag så pass ärlig så jag tänker tala om idag vad jag är missnöjd med.På gården så stod dom bara i klungor o pratade medans massor av barn skrek o grät,näsorna rann så snoret kom in munnen,dom såg men gjorde inget...grrrr....usch,ska inte skriva mer,blir bara arg,men jag ska försöka gå dit idag med öppet sinne...hej o hå...håll tummarna för oss..
    tyvärr är de så dagis ser ut nu för tiden, för de är för mkt barn och för lite personal...

hoppas som sagt ni får lite mer tur med er idag..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping