-
Ja, jag får ta och avvakta, det kan ju pendla väldigt mellan hur de är på kvällen och hur de är på dagen. Tror inte hon har feber, för då brukar hon vara helt borta. Nu hostar hon mest.MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 22:10:12 följande:dinana: jag jobbar på förskola och vi brukar säga till föräldrarna att om de t.ex. är förkylda/hostiga så måste föräldern avgöra om de tror att barnet klarar av att vara på förskolan. Har hon ork att vara med på alla aktiviteter på dagis? Om man som förälder tror att barnet inte kommer orka med en vanlig vardag på förskolan så ska de stanna hemma. Mitt råd iaf Du kan ju avvakta tills imorrn bitti innan du besätmmer dig...hon kanske mår bättre då -
Kanske skall vänta någon dag å se om de andra blir friska. Man vill ju inte gå runt å smitta folk =PMarayah skrev 2008-08-24 22:49:34 följande:Japp de kan vi göra de. -
Diana kan alla dagar efter 12!
-
FL-fika
Fredag? -
Vilka kan komma på
FL-fika fredag kl 14:00
dinana
-
Nähe, men vilka dagar kan ni då.. någon som kan säga en dag och tid och plats.. så försöker jag komma dit =)
-
Å jag kan på eftermiddagen, dottern går ju på dagis till elva, och sen skall hon ha mat innan man kan göra något annat.
-
HAHAH...Skorpan08 skrev 2008-08-25 14:57:42 följande:Så är det här i livet. Inget att göra nåt åt.Hittade denna annons i en annan tråd.www.blocket.se/vi/17507094.htmhehe -
vad jobbigt.. men skönt att de håller koll på dig. har lite molande värk i lederna och i korsryggen. testade lite för att jag var uttråkadm, men fick ju så klart negativt resultat på stickan.. får ta å vänta till fredag innan jag testar igen.Fru T skrev 2008-08-25 19:28:57 följande:pratat med en läkare på kk idag och han tror inte min äl kommit igång som den ska alls, så i morron ska dom ta massa blodprov å göra hormontester. sen är det bara att vänta... värdena på det andra blodprovet ja gjorde va för lågt för att va tagit den tidpungten i cykeln för att ja ska ha äl...idag är jag sängliggande med feber, min mens kan va så elak att ja blir helt utslagen -
Här har man heller inte sovit så bra i natt. Har en liten tjej med rethosta och hon har nog hostat igenom halva natten åtminstone. Jag var på apoteket och frågade om de hade någon hostmedecin. Men de hade bara för slemhosta (men jag köpte en sådan flaska) och gav henne. Hjälpte inte ett dugg. De hade även en för torrhosta, men den skulle jag absolut inte köpa enligt receptarien.. den får endast användas från 2 år och uppåt... men jag köpte den i alla fall och gav den till dottern istället. Och vips så vart det lugna timmen igen. Imorse vaknade hon pigg och alert som vanligt... mamma inte alls lika pigg fick då stiga upp och klä på sig och dra henne till dagis.
Sicken unge man har!