• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 17:26:38 följande:
    säger du bara för att få kompisar
    Ja, eller hur
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 18:55:55 följande:
    ja jag hoppas verkligen på att vi får det skoj på lördag, behöver ha en utekväll med lite skoj folk o koppla bort den tråkiga vardagen lite.
    Samma här!
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 21:04:09 följande:
    Fru T: Vad glad jag blir för din skull, så som ni har kämpat vad var din makes första reaktion? har du sagt något till dina föräldrar/syskon än? inte så kul med illamående, men det finns ju tabletter mot det om det blir alldeles för jobbigt! Hoppas du slipper foglossning och klåda sen! Inget annat du är sugen på? det kanske kommer senare i graviditeten Firstandhappy: haha, Nathalie har också börjat med det för ett tag sen, och f-n vad högt det låter, nästan så man får ont i öronen
    japps, är så man är på väg att skit...a på sig när han kommer upprullandes bakom ryggen på en o lägger upp ett jätteskrik som kan få glasrutorna att spricka.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:04:29 följande:
    Ja, eller hur
    men vet du vad??? det gör inget för jag ljuger med för att få kompisar, eller mutar dom med choklad..
    Vill du ha en kaka??
  • Guardian Angel 07

Firstandhappy: haha, va roligt kan inte annat än skratta hur mår du annars då?

Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:08:04 följande:
    men vet du vad??? det gör inget för jag ljuger med för att få kompisar, eller mutar dom med choklad..Vill du ha en kaka??
    Jag vill alltid ha kaka. Det är därför jag aldrig lyckas gå ner mina 10 kg som jag vill ha bort

Idag har vi varit o veckohandlat..handlade massa ingredienser till mat som jag ska göra till Vincent, bland annat Lax med pasta, couscous med tomat o zuccini och fiskgryta med potatis. Handlade massa frukt oxå så nu ska jag göra mera fruktpurèer.

• Fru T

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 21:04:09 följande:

Fru T: Vad glad jag blir för din skull, så som ni har kämpat vad var din makes första reaktion? har du sagt något till dina föräldrar/syskon än? inte så kul med illamående, men det finns ju tabletter mot det om det blir alldeles för jobbigt! Hoppas du slipper foglossning och klåda sen! Inget annat du är sugen på? det kanske kommer senare i graviditeten Firstandhappy: haha, Nathalie har också börjat med det för ett tag sen, och f-n vad högt det låter, nästan så man får ont i öronen
    hehe hans reaktion va lite oklar till en början men han ÄR super glad å vilken dag som så blir han ju morfar me så den ända vi berättat för är hanns barn.. ett par av mina närmsta vänner med barn vet också men det är för att ja vill ha nån att kunna prata med... skulle vilja berätta för alla NU köpa prylar å vagn å blablabla men ska vänta till inskrivningen iallafall (om ja kan) å så blir det nog iallafall att inhandla nån söt lite boddy på Gekås på måndag..

nope inge mer sug än så länge, bara ett allmänt sug..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:09:59 följande:
    Jag vill alltid ha kaka. Det är därför jag aldrig lyckas gå ner mina 10 kg som jag vill ha bort
    komsi komsi, klart du ska ha en kaka... hehehe oh du grymma värld, tänk om det ändå bara vore 10...
    sitter säkert på 40kg
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:15:01 följande:
    komsi komsi, klart du ska ha en kaka... hehehe oh du grymma värld, tänk om det ändå bara vore 10... sitter säkert på 40kg
    Jo, fast jag är så kort oxå, så varenda extra kg syns på mig. Är ju bara 155 cm.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:18:49 följande:
    Jo, fast jag är så kort oxå, så varenda extra kg syns på mig. Är ju bara 155 cm.
    163 så jag springer inte så långt över bergstopparna jag heller, men va fan, folk får väl flytta sig när jag kommer med baken på stan..
Svar på tråden VI från Linköping