• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:20:41 följande:
    163 så jag springer inte så långt över bergstopparna jag heller, men va fan, folk får väl flytta sig när jag kommer med baken på stan..
    Haha Tänk om jag kunde ha din inställning! Jag avskyr verkligen min kropp (fast det har jag ju alltid gjort iofs, även när jag vägde 49 kg o var såå smal).
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

ja jag är väl inte nöjd med min heller men det hjälpte när jag bodde i sthlm o gick på stor & Vackerfesterna, där fanns det folk som bokstavligen kunde döda för att få min kropp (trots att den inte alls är vacker) jag tror jag lider av någon slags omvänd anorexi, får för mig att jag inte alls är så pass stor som jag egentligen är..

• Guardian Angel 07

Fru T: Ååå, vad kul för honom förstår att du är sugen på att shoppa nu hoppas du hittar något fint på gekås! Inte så lätt att hålla tyst, man är så glad så ibland går det faktiskt inte att hålla sig

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:28:17 följande:
    ja jag är väl inte nöjd med min heller men det hjälpte när jag bodde i sthlm o gick på stor & Vackerfesterna, där fanns det folk som bokstavligen kunde döda för att få min kropp (trots att den inte alls är vacker) jag tror jag lider av någon slags omvänd anorexi, får för mig att jag inte alls är så pass stor som jag egentligen är..
    Åh, det låter som nåt för mig..vad gjorde man där?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Vilken trevlig kväll, har hängt med lillebror och slingat hans hår. Han blev sååå tjusig inför skolfotot imorgon. Kul att ha en fjortislillebror, han är så söt. :)

Det ska verkligen bli jättetrevligt på lördag, ser fram emot att träffa er alla. (ljuger inte bara för att få vänner, lovar!!) ;D

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-23 21:45:07 följande:
    Vilken trevlig kväll, har hängt med lillebror och slingat hans hår. Han blev sååå tjusig inför skolfotot imorgon. Kul att ha en fjortislillebror, han är så söt. :) Det ska verkligen bli jättetrevligt på lördag, ser fram emot att träffa er alla. (ljuger inte bara för att få vänner, lovar!!) ;D
    hehe det gör du säääkert men om du tar med dig lite kräftor så kanske tillome ja e snäll

har åsså en fjortisbror men han bor hos min far i växjö så ser han inte så ofta men träffa han ju i helgen som va å han har blive en riktig sötnos (fast han har kvar sina elefantöron)
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 21:45:03 följande:
    Åh, det låter som nåt för mig..vad gjorde man där?
    de hyrde en hel klubb som man gick ut o festade på, bara massa knubbisar som svängde sina breda bakar, det var via det som jag och min sambo träffades.
    thelifesaviour skrev 2008-09-23 21:45:07 följande:
    Vilken trevlig kväll, har hängt med lillebror och slingat hans hår. Han blev sååå tjusig inför skolfotot imorgon. Kul att ha en fjortislillebror, han är så söt. :) Det ska verkligen bli jättetrevligt på lördag, ser fram emot att träffa er alla. (ljuger inte bara för att få vänner, lovar!!) ;D
    jooo gör du juuuh, vill du med ha en kaka?? ja just fan det var ju du som skulle stå för kakan dnna gången!! damn it.. nu åkte jag dit..
    OKOKOK jag erkänner, jag vill bara ha vänner som bjuder mig på kaka, eller nej nu vart det fel, äsch va fan, köp en kaka till mig eller baka o jag är din för alltid, det låter väl som en fair deal??
  • Marayah

Dinana: Jag åker nog buss juh. Faen, kan juh inte dricka o köra bil heller. Så vill du åka bil så gör de, passa på när möjligheten finnes.

Läängtar juh till lördag. Äntligen bara tänka på sig själv o släppa loss. Räcka ut tungan

Guardian Angel 07: Här är de fin fint.. Hur  e de med dig?? När var de tidningen kom ut nu igen?? *senil* 

Imorron blir en segar dag. Har inte ett dyft bestämmt, Marko e hemma från dagis o allt.. Får se vad man tar sig till. är de fulväder så kommer ja o städa annars får vi se..

Ingen som vill umgås med mej o barnen imorron??

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping