• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    piffan skrev 2008-09-23 11:39:14 följande:
    Är hemma en liten sväng från dagis.När vi kom dit förut så talade jag om hur jag upplevde gårdagen och dom höll med mig,dom hade haft det jätterörigt och var stressade så nu tar vi nya tag.Lilleman trivs,han är själv där en stund idag,det va inga problem att lämna honom,han tyckte jag skulle gå Så nu är jag glad igen,man ska inte alltid lita på första intrycket
    Gud så skönt att de vart bättre start för er idag och att du pratade av dig med fröknarna..
    håller tummarna för er..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Marayah: tack för besöket, får ta ett längre ett nästa vecka,vagnara vart ju så fina

nu har man råkat dammsuga så nu bränner de i ljumsken igen MORR s¨å nu blir de soffläge och vila

• Firstandhappy

nyss hemkommen från jobbet, ska klä på mig o lillskit o gå ut en sväng i det fina vädret, skulle egentligen behöva åka o köpe fler kartonger och packa lite mer, får hämta nyckeln till nya lägenheten redan nu i veckan så teoretiskt sett kunde vi flytta redan till helgen, men va fan, ska ju ut o grejja så det har jag inte tid med..

• Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 11:48:17 följande:
    Marayah: tack för besöket, får ta ett längre ett nästa vecka,vagnara vart ju så fina  nu har man råkat dammsuga så nu bränner de i ljumsken igen MORR s¨å nu blir de soffläge och vila
    Aja baja, inte dammsuga! Det är inte bra om du har foglossning.
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 12:13:00 följande:
    nyss hemkommen från jobbet, ska klä på mig o lillskit o gå ut en sväng i det fina vädret, skulle egentligen behöva åka o köpe fler kartonger och packa lite mer, får hämta nyckeln till nya lägenheten redan nu i veckan så teoretiskt sett kunde vi flytta redan till helgen, men va fan, ska ju ut o grejja så det har jag inte tid med..
    Åhh vad kul att få nykeln redan nu, kan man ju endå ta lite i taget..
    Skorpan08 skrev 2008-09-23 12:31:37 följande:
    Aja baja, inte dammsuga! Det är inte bra om du har foglossning.
    ja du de var ett nödvändigt ont, hela lgh var full med grus, då alma sprand inne med skorna på fm innan dagis och letade efter snutten, men kan säga att de är slut dammsugat för min del nu iallfall. för gjorde ju jävulskt ont efteråt
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:46:39 följande:
    ja du de var ett nödvändigt ont, hela lgh var full med grus, då alma sprand inne med skorna på fm innan dagis och letade efter snutten, men kan säga att de är slut dammsugat för min del nu iallfall. för gjorde ju jävulskt ont efteråt
    ja vi tänkte åka o köpa det nya vi ska  ha och ställa in sen börja tömma källaren o sånt som man redan packat
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 12:49:31 följande:
    ja vi tänkte åka o köpa det nya vi ska  ha och ställa in sen börja tömma källaren o sånt som man redan packat
    ja de kan ju vara skönt ,så slipper ma allt på en gång sen.. när ni flyttat sen och tänker slänga ev flyttakartonger, får du gärna hojta. vi söker flyttkartonger..
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:57:48 följande:
    ja de kan ju vara skönt ,så slipper ma allt på en gång sen.. när ni flyttat sen och tänker slänga ev flyttakartonger, får du gärna hojta. vi söker flyttkartonger..
    ah kalas, bara att snitta ner dom o lämpa över till dig då??
    blir det bra med ca 20-25 st.
    Ja det blir lättare sen vid flytten när man inte har allt, fast vi har ju förvisso en flyttstyrka på 12 pers så det kommer gå rätt bra ändå..
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-23 12:57:48 följande:
    Vi har också massa kartonger som ni kan få om ni vill.
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 13:02:49 följande:
    ah kalas, bara att snitta ner dom o lämpa över till dig då??blir det bra med ca 20-25 st.Ja det blir lättare sen vid flytten när man inte har allt, fast vi har ju förvisso en flyttstyrka på 12 pers så det kommer gå rätt bra ändå..
    ja men de blir toppen vet bara dusger till när ni vill bli av med dom , så kommer vi och hämtar.. hur fasiken har ni fått till de så så många kommer hjälpa till? här ska de snart frågas , men eftersom vi flyttat endel så är de nog inte så många som vill hjälpa och sj kan ja ju inte bära så mkt då ja har en bebbis och alma att se efter med, men kompisen sambo har lovat och kompisens pappa än så länge ifall , och så har ju ja en bra och stor släkt så i slutändan löser de sig nog för oss oxå.
    JePaLuLi skrev 2008-09-23 13:06:21 följande:
    Vi har också massa kartonger som ni kan få om ni vill.
    Åhh men vad bra, bättre för många än inga alls...när är de ni flyttar nu igen??
Svar på tråden VI från Linköping