• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

appråpå det, är det någon mer som vill åka med hem till fru T på lördag, har en plats kvar i bilen om ni vill sitta tre bak med tajt plats om bakarna..

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 19:01:21 följande:
    appråpå det, är det någon mer som vill åka med hem till fru T på lördag, har en plats kvar i bilen om ni vill sitta tre bak med tajt plats om bakarna..
    jag skulle gärna åka med, men tror jag har en plats i marayah bil... om jag nu åker bil ner. beror lite på om min kompis jenny skall med ner på stan också.. men hon kan ju aldrig svara när jag frågar henne.. hon vet helt enkelt inte
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 19:07:10 följande:
    jag skulle gärna åka med, men tror jag har en plats i marayah bil... om jag nu åker bil ner. beror lite på om min kompis jenny skall med ner på stan också.. men hon kan ju aldrig svara när jag frågar henne.. hon vet helt enkelt inte
    bara att du hojtar till annars..
  • Mammatill4a
    cocacarro skrev 2008-09-23 18:01:38 följande:
    Hejsan!Skulle egentligen sätta mig här och plugga men kunde ju inte låta bli att smita in på fl en runda också. Har en väldigt intensiv vecka nu med massa föreläsningar och tentaplugg.Låter som ni kommer ha det kul på lördag. Hade varit roligt att följa med men har tyvärr annat inbokat så får hoppas att det blir fest eller utgång fler gånger Visst har det varit underbart väder idag? Det får gärna hålla i sig ett tag Förresten, finns det något butik här i Linköping som säljer Name It?
    vet tyvärr inte om nån affär säljer name it kläder, hoppas du får svar på de du söker
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    NoahLeah skrev 2008-09-23 19:27:11 följande:
    En liten fråga..vart går man ut i Linköping nuförtiden??
    Bk/Harrys (total blandning av människor och musik, tre dansgolv å massa barer)

Platå (bara massa brats om du frågar mig, MEN kan va sköj ibland dock äckligt trångt)

Platens (lite skummt ställe me bara massa rockers å alternativare)

Plaza (inget ja kan rekomendera)
  • Mammatill4a
    NoahLeah skrev 2008-09-23 19:27:11 följande:
    En liten fråga..vart går man ut i Linköping nuförtiden??
    Inne vid centrum på Ågatan finns la de flesta utekrogar, har aldrig varit ute i stan men har kompisar som varit..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-23 19:31:11 följande:
    Bk/Harrys (total blandning av människor och musik, tre dansgolv å massa barer)Platå (bara massa brats om du frågar mig, MEN kan va sköj ibland dock äckligt trångt)Platens (lite skummt ställe me bara massa rockers å alternativare)Plaza (inget ja kan rekomendera)
    hehehe tur att det finns någon som har koll på läget..
    en annan brukar bara hamna där det finns billig öl... favvokrog.. Kellys i sthlm.. 19kr/st
  • NoahLeah

Jag hängde ju mest på harry´s o mörners innan jag flyttade ( Var en riktig partyråtta) men Mörners har förändrats helt sen dess, eller så har jag blivit gammal.

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 19:32:59 följande:
    hehehe tur att det finns någon som har koll på läget..en annan brukar bara hamna där det finns billig öl... favvokrog.. Kellys i sthlm.. 19kr/st
    hehe ja mig kan du lite på
Svar på tråden VI från Linköping