• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Har vi bestämt att det blir kl. 18 på lördag?

Firstandhappy: Var det ok att jag åker med dig till Fru T på lördag?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 16:10:12 följande:
    Har vi bestämt att det blir kl. 18 på lördag?Firstandhappy: Var det ok att jag åker med dig till Fru T på lördag?
    jajjemensan det är klappat o klart, ska hämta upp thelifesaviour (sanna) på vägen med, jag kan inboxa dig mitt nummer så kan du skicka ett sms med adress o så sen..
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 16:51:16 följande:
    jajjemensan det är klappat o klart, ska hämta upp thelifesaviour (sanna) på vägen med, jag kan inboxa dig mitt nummer så kan du skicka ett sms med adress o så sen..
    Ok, vad bra
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana

Satt å somna framför datorn innan... vaknade av att klockan i köket ringde.. dags att ta ut bullarna... =P De såg lite brända ut dock...

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 17:02:59 följande:
    Satt å somna framför datorn innan... vaknade av att klockan i köket ringde.. dags att ta ut bullarna... =P De såg lite brända ut dock...
    hahahaha då är man trött, hoppas bullarna fortfarande är ätbara.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 17:00:04 följande:
    Ok, vad bra
    kommer nog omkring 17,30 men kan bli senare, min mamma är ökänd för sin tidsoptimism
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 17:05:02 följande:
    hahahaha då är man trött, hoppas bullarna fortfarande är ätbara.
    nja, inte den plåten.. duger kanske till kråkorna utanför fönstret
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-09-23 13:14:49 följande:
    Vi kör lasset nu i helgen och så flyttar vi in nästa onsdag
    Åhh snart få vi umgås med dig, vad roligt
    Marayah skrev 2008-09-23 13:48:59 följande:
    Tack själv gumman... Nu har ja vart ut en sväng på tornby med. Var såå skönt med en promenad. Nu blir de till o hämta stora fisen på dagis..
    Åhh skönt att komma ut var så skönt ute idag med,, hoppas de går bra med vagnen nu
    Här har man hunnit bli handikappat under loppet av 3 ggr idag, första gången var när jag skulle dammsuga, kom den brännande värken i ljumsken fram aj aj fick lägga mig i soffan, andra gången var när ja gick till affären med barnen och petra kom den jävulska brännan tillbaka fuck och tredje gången kom den nu när ja stod och skallade potatis,, faan börjar känna mig som en gammal kärring ,, kan ju inte göra nåt men vill ju inte bli ett koli de sista veckorna heller...

nepp nu har ljumsken vilat lite dags att återgå till matlagningen..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-23 17:06:58 följande:
    nja, inte den plåten.. duger kanske till kråkorna utanför fönstret
    ja men va fan, de behöver ju mat de med..
Svar på tråden VI från Linköping