• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 09:05:42 följande:
    jag tar med töserna.klart barnen ska vara med och fika.ska vi säga kl 13.jag kanske kommer lite innan eller några minuter sent.beror på busstider och hur lång kö det är i kiosken när biljetten ska köpas
    haha, super! ja, jag har ingen aning.. men jag kommer ner däromkring... skall ätas lite mat när lillan kommer hem, sen är hon supertrött så då får hon sova en stund... sen drar vi nog ner. tar också bussen och jag har noll koll på när bussarna går här ute, men tror de går typ vart 20 minut eller 10e kanske.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet

jippi nu har man fått tag i märkeskläder billigt till lillan.ska möta upp säljaren på stan idagGlad.värre är det med stora tösen då hon vägrar ha det mesta som finns i butikerna.

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:00:18 följande:
    skulle gärna kommit...men jag måste fixa lyan på fredag innan sonen kommer på eftermiddagenvad ska ni hitta på i helgen?här blir det ev norrköping med familjen om maken vill åka dit.tåg är hutlöst dyrt nu när det inte finns barnbiljetter som det fanns förrnu ska jag hoppa in i ducshen.dinana vi ses vid 13 utanför linds.ni andra får ha en bra dag
    på lördag blir det ju utekväll för en hel del av oss här inne =) annars har jag ingenting planerat
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:15:43 följande:
    haha, super! ja, jag har ingen aning.. men jag kommer ner däromkring... skall ätas lite mat när lillan kommer hem, sen är hon supertrött så då får hon sova en stund... sen drar vi nog ner. tar också bussen och jag har noll koll på när bussarna går här ute, men tror de går typ vart 20 minut eller 10e kanske.
    tror de går var tionde minut.ska vi fika vid två? vi kan mötas vid 13.ska möta upp en säljare 13:45.så det blir enklast att fika efter annars blir det ont om tid på fiket
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:17:30 följande:
    jippi nu har man fått tag i märkeskläder billigt till lillan.ska möta upp säljaren på stan idag.värre är det med stora tösen då hon vägrar ha det mesta som finns i butikerna.
    ah, vad roligt.. är det tradera?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:19:13 följande:
    på lördag blir det ju utekväll för en hel del av oss här inne =) annars har jag ingenting planerat
    ja visst det är de ju.då får ni partaja åt mig oxåSkrattande.här kommer man ha fullt upp som vanligt med barnen.man får hoppas att förkylningen och onda öronen är bra då.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:19:17 följande:
    tror de går var tionde minut.ska vi fika vid två? vi kan mötas vid 13.ska möta upp en säljare 13:45.så det blir enklast att fika efter annars blir det ont om tid på fiket
    ja det blir bra, får hoppas dottern är hungrig när hon kommer hem.. annars blir det ju inge kul.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:19:48 följande:
    ah, vad roligt.. är det tradera?
    inte denna gång, det blev superfynd på blocketGlad.hur går dina auktioner?här går de superbra.dock är det några oseriösa som inte gör rätt för sig som vanligt*suck*så en köpare får snart tre neg av mig.

ska bli kul med fika.då slipper man vara i en lgh som är kaos,gubben som ska fixa golvet har ännu inte börjat jobbet här.han skulle komma om några timmar sa han vid 7:30 när han var här och kollade

golvet ska vara klart imorrn har de lovat
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:24:11 följande:
    ja det blir bra, får hoppas dottern är hungrig när hon kommer hem.. annars blir det ju inge kul.
    vi ska oxå käka innan.stora äter i skolan.nu måste jag fixa lite här hemma.vi ses om några timmarGlad
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:25:40 följande:
    vi ska oxå käka innan.stora äter i skolan.nu måste jag fixa lite här hemma.vi ses om några timmar
    jajamen...  fan trodde pengarna hade kommit idag från AK.. men nej, de kommer imorgon.. *blää* men men... kanske skall ringa till dem och se om de kan föra över resten också...
Svar på tråden VI från Linköping