• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

Familjetrollet: det där med fixering är de inte, då den redan är de, men mer foglossning hållet tror ja på..

har har man fått för sig att gå sakta in till stan snart, då man inte har annt att syssla med..får se hur långt man kommer innan de gör för ont bara

ha en bra dag allesammans

Marayah: vi ses ju sen

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-24 10:24:30 följande:
    inte denna gång, det blev superfynd på blocket.hur går dina auktioner?här går de superbra.dock är det några oseriösa som inte gör rätt för sig som vanligt*suck*så en köpare får snart tre neg av mig.ska bli kul med fika.då slipper man vara i en lgh som är kaos,gubben som ska fixa golvet har ännu inte börjat jobbet här.han skulle komma om några timmar sa han vid 7:30 när han var här och kolladegolvet ska vara klart imorrn har de lovat
    har inget ute nu, funderar på å lägga ner med tradera... blir så dyrt i längden.

alla auktioner jag hade ute är betalda och skickade... någon har till och med betalat dubbelt, men orkar inte bry mig om det. är de så glömska så 'fine with me'.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Japp de gör vi de gumman. Nu ska ja göra oss klar o dra till Norrköping och hämta en vagn med en vän.. Dock INTE till mej denna gång. HIHI....

Mammatill4a skrev 2008-09-24 10:32:08 följande:
    Familjetrollet: det där med fixering är de inte, då den redan är de, men mer foglossning hållet tror ja på..har har man fått för sig att gå sakta in till stan snart, då man inte har annt att syssla med..får se hur långt man kommer innan de gör för ont baraha en bra dag allesammansMarayah: vi ses ju sen
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-09-24 10:41:47 följande:
    Japp de gör vi de gumman. Nu ska ja göra oss klar o dra till Norrköping och hämta en vagn med en vän.. Dock INTE till mej denna gång. HIHI....
    Hihi, ha så skoj... skall själv iväg å hämta Molly.. hon är ju ba till 11 idag...

Säg till om du vill ses något... idag är jag med Familjetrollet på stan, men imorgon är jag ledig.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    skoj.var scootern fin som du köpte?
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 10:32:08 följande:
    Familjetrollet: det där med fixering är de inte, då den redan är de, men mer foglossning hållet tror ja på..har har man fått för sig att gå sakta in till stan snart, då man inte har annt att syssla med..får se hur långt man kommer innan de gör för ont baraha en bra dag allesammansMarayah: vi ses ju sen
    okej.hoppas du tar dig till stan i värsta fall får du ta bussen.nu har du inte många veckor kvar.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 10:32:48 följande:
    har inget ute nu, funderar på å lägga ner med tradera... blir så dyrt i längden.alla auktioner jag hade ute är betalda och skickade... någon har till och med betalat dubbelt, men orkar inte bry mig om det. är de så glömska så 'fine with me'.
    jag har oxå funderat på att lägga ner tradera ibland.men det går så bra nu så då är det lika bra att köra ett tag till tills man har tömt det som ska säljas
  • Familjetrollet

nu ska vi strax bege oss och hämta tösen och sen köpa bussbiljetterna i centrum

• Skorpan08

Nu har jag varit på babymassage med Elin för första gången. Jättemysigt! Det var tydligen väldigt avslappnande för Elin sover som en stock nu. Så då får jag passa på att äta lunch i lugn och ro.
    Babymassage är verkligen något jag rekommenderar till alla som har eller ska få bebis.

• Skorpan08

Vilket härligt väder! Det blir en em ute i trädgården!
    POsten kom för en lite stund sedan. Ny tid för nytt UL för Elin nästa vecka. Hjälp mig hålla tummarna för att hålen vuxit igen helt nu!

• Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-09-24 13:58:14 följande:
    Vilket härligt väder! Det blir en em ute i trädgården!POsten kom för en lite stund sedan. Ny tid för nytt UL för Elin nästa vecka. Hjälp mig hålla tummarna för att hålen vuxit igen helt nu!
    Håller tummarna allt vad ja kan för att hålet vuxit ihop av sig självt..
    Sj har man varit hos BM idag , allt var bra förutom järnvärdet som var lågt, så nu blir tabletter 1*2 om dagen och se om de ger resultat inom 2 veckor period tills nästa gång vi ses..

kan läsa mer om besök på min press el på gravidtabell sidan
    Tack för idag min gullrumpa, hoppas fille gillar filtarna NU finns ja på msn så bara tt skicka över bilderna när de lugnat sig hos dig..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping