• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-30 16:35:40 följande:
    å idag har ja soooovit
    vill med sooooova, men sonen vill inte samma som jag..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-30 14:14:02 följande:
    Tjejer.. fatta.. jag tror att jag precis fick ett plus med billigatester..... *jublar* (eller så är det ett jävla spökstreck)
    ta ett riktigt test...better safe than sorry.. annars får man gtattulera..
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-30 14:41:05 följande:
    dinana: Jag ser ett svagt streck!!
    Firstandhappy skrev 2008-09-30 15:37:06 följande:
    ser med ett svagt streck..
    Skorpan08 skrev 2008-09-30 16:12:12 följande:
    Nu har jag läst intervjun i Mama.Otroligt gripande, många tårar gick under tiden.Dinana: Jag ser ett svagt strck med. Grattis!
    Familjetrollet skrev 2008-09-30 16:33:01 följande:
    GRATTISjag ser ett svagt streck.det är rena babybomen i denna trådhär är man helt slut efter allt spring i trappor efter 6 timmars tvättning.på torsdag är det dags igen.
    Ja, alltså jag ser det ju... men min kille gör det inte... *förnekelse*
    Firstandhappy skrev 2008-09-30 16:37:57 följande:
    ta ett riktigt test...better safe than sorry.. annars får man gtattulera..
    Jag köpte ett preg-test på apoteket nu, men tänkte vänta till lördag.. kommer mensen innan dess så får jag väl spara det till nästa månad...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

äh det går att köpa nya test!! fått ett svagt plus på ett så är väl lika bra att testa på en gång, eller kanske bara jag som är nyfiknare än du..

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-30 16:44:30 följande:
    äh det går att köpa nya test!! fått ett svagt plus på ett så är väl lika bra att testa på en gång, eller kanske bara jag som är nyfiknare än du..
    jo, men man skall ju testa med morgonurinet så jag får nog vänta till imorgon i alla fall..

men om man nu testar posititvt vart skall jag ringa då? mvc vart? måste även få tid för vul, eftersom jag haft utomkveds innan och det vill jag ju inte ha igen
  • Leos och Vincents mamma

dinana: Kvinnohälsan..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-30 16:49:28 följande:
    jo, men man skall ju testa med morgonurinet så jag får nog vänta till imorgon i alla fall..men om man nu testar posititvt vart skall jag ringa då? mvc vart? måste även få tid för vul, eftersom jag haft utomkveds innan och det vill jag ju inte ha igen
    dåligt test... *suck* tycker om dom som man kan testa med vilken tid på dygnet som helst..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-30 16:54:22 följande:
    dåligt test... *suck* tycker om dom som man kan testa med vilken tid på dygnet som helst..
    humm.. fast det är väl efter BIM... innan BIM skall man helst testa på morgonen.. fast jag var busig och testade vid 13.. men ändå.. fick ju ett knasigt resultat också... jädra spökstreck..
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-30 16:53:17 följande:
    dinana: Kvinnohälsan..
    Kvinnohälsan, är det det som ligger nere på stan...
Svar på tråden VI från Linköping