• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2008-09-29 17:06:35 följande:
    Vad innebär VFU? *nyfiken*
    Det är "Verksamhetsförlagd utbildning", så ja, ett finare ord för praktik. ;)
  • Fru T
    playmate86 skrev 2008-09-29 06:56:51 följande:
    händer idag då för er???själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
    åh fyy din stackare, jag opererade ut min sista visdomstand uppe på tandkirurgen på sjukan för ett par år sen å det är nog den värsta upplevelsen ja haft i hela mitt liv. Dom ville inte söva pga att det bara va en tand så jag fick ligga vaken på operationsbritsen insvept i gröna operationsdukar å bet på en stor kloss så ja inte kunde stänga munnen, ja hade full panik å låg å grät mig igenom hela ingräppet där tandkirurgen inte va ett dugg försiktig och gick därifrån i chock med 5 stygn i munnen... Jag levde på soppa i en månad efter det kan ja säga...
    Jag hade inte tandläkarskräck innan men nu börjar ja nästan gråta bara ja tänker på att ja skulle behöva gå till tandläkarn..

Hoppas du fick en bättre upplevelse än mig!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

här är man nyss hemkomen från ullared, vi åkte hemifrån 5 i morse... fyra tjejer i en bil = en helt underbar dag

jag är tröööt

köpt på mig lite gott å blandat å kunde inte låta bli snuttefiltarna

nu har ja krypit ner i sängen, satt på tevin å lagt datorn i knät å här tänker ja tillbringa resten av min kväll...

Åh vad jag längtar
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:48:59 följande:

Jag gör ett nytt försök denna vecka o frågar om det är nån som vill komma o fika hos mig denna vecka Jag kan alla dagar förutom torsdag förmiddag.Jag bjuder på gott fika
    Hehe, jag kan i helgen?
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-09-29 13:08:25 följande:
    Alltså inte för att vara taskig, men vad heter alla här inne egentligen. Mitt namn kanske inte är det svåraste att räkna ut, men jag blir lite förvirrad när jag träffar folk IRL och inte vet vad folk heter efteråt. Jag borde ha en liten namnlista med fotografier att studera in.
    Lilian heter ju jag då
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2008-09-29 20:46:40 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:48:59 följande:Hehe, jag kan i helgen?
    Ja, helgen kan jag också! På dagarna iaf. :)
  • Leos och Vincents mamma

Ja, men jag skulle nog kunna ha fika här hemma i helgen tror jag Vi har inget inplanerat än så länge, konstigt nog...

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Apipoulai

Det var alltså imorgon man skulle gå och handla sin första mamma-tidning. ;) Jag är ju inte den rätta målgruppen för tidningen, men jag är sjukt nyfiken på Guardian Angels artikel.

• jannovich
    Apipoulai skrev 2008-09-29 23:06:50 följande:
    Det var alltså imorgon man skulle gå och handla sin första mamma-tidning. ;) Jag är ju inte den rätta målgruppen för tidningen, men jag är sjukt nyfiken på Guardian Angels artikel.
    Precis, idag är det dags! :)
Svar på tråden VI från Linköping