• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Apipoulai

Oj, vad ni har skrivit, medan man själv var i skogarna och sprang. Orkar inte läsa ikapp... ;)

Hoppas festen var skoj i lördags och att alla mår bra.
    (själv har jag grymma skavsår och träningsvärk, men det är ju själförvållat)

• dinana

Alltså inte för att vara taskig, men vad heter alla här inne egentligen. Mitt namn kanske inte är det svåraste att räkna ut, men jag blir lite förvirrad när jag träffar folk IRL och inte vet vad folk heter efteråt. Jag borde ha en liten namnlista med fotografier att studera in.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-29 13:08:25 följande:
    Alltså inte för att vara taskig, men vad heter alla här inne egentligen. Mitt namn kanske inte är det svåraste att räkna ut, men jag blir lite förvirrad när jag träffar folk IRL och inte vet vad folk heter efteråt. Jag borde ha en liten namnlista med fotografier att studera in.
    välkommen i klubben.jag glömmer bort namn på två sekunder
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Jag gör ett nytt försök denna vecka o frågar om det är nån som vill komma o fika hos mig denna vecka
    Jag kan alla dagar förutom torsdag förmiddag.
    Jag bjuder på gott fika

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    dinana skrev 2008-09-29 13:08:25 följande:
    Jag heter Rebecca (fast alla säger Becka), fast det tror jag att du vet redan
  • thelifesaviour

Jag är också usel på namn, Sanna heter jag iaf.

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:48:59 följande:

Jag gör ett nytt försök denna vecka o frågar om det är nån som vill komma o fika hos mig denna vecka Jag kan alla dagar förutom torsdag förmiddag.Jag bjuder på gott fika
    Jag skulle jättegärna komma, men jag har VFU denna vecka, så jag hänger i skäggetorp fram till fyra-fem varje dag.
  • Marayah

Vad innebär VFU? *nyfiken*

thelifesaviour skrev 2008-09-29 16:26:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:48:59 följande: Jag skulle jättegärna komma, men jag har VFU denna vecka, så jag hänger i skäggetorp fram till fyra-fem varje dag.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-29 14:23:41 följande:
    välkommen i klubben.jag glömmer bort namn på två sekunder
     tur man inte är ensam
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:48:59 följande:
    Jag gör ett nytt försök denna vecka o frågar om det är nån som vill komma o fika hos mig denna vecka Jag kan alla dagar förutom torsdag förmiddag.Jag bjuder på gott fika
    hänger gärna med på fika... är helledig på fredag, annars har jag dottern på dagis 8-12, så på eftermiddagarna kan jag nog.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 14:50:06 följande:
    Jag heter Rebecca (fast alla säger Becka), fast det tror jag att du vet redan
    nej, dej kommer jag ju allt ihåg, svårt att undgå.
    thelifesaviour skrev 2008-09-29 16:25:28 följande:
    Jag är också usel på namn, Sanna heter jag iaf.
    haha, en till.. vad bra =)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥

dinana: Haha, jaså, varför är det svårt att undgå mitt namn? Utmärker jag mig så mycket?

Vad kul att du vill komma o fika Jag kan som sagt var när som helst..förutom torsdag fm.

Svar på tråden VI från Linköping