• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Fru T: Tack så mycket hur mår du då? 

• Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:39:50 följande:
    Fru T: Tack så mycket hur mår du då? 
    Ja mår bra å har inte haft spec ont ingen, igår måde ja bra illa till en början men det är nog inte så konstigt när man får gå upp 4 å sätta sig i bilen vid 5 för att åka ner te ullared... ja kan ju inte äta på flera timmar när ja går upp så tidigt så det blev lite som en ond cirkel, ja våga inte äta för ja mådde illa å ja mådde mer illa för att ja inte åt...

men lyckadess få i mig en macka sen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:38:43 följande:
    Just det, idag fyller Nathalie 9 månader! jisses vad tiden går fort, snart blir hon 1 år då blir det kalas
    Åh va mysigt ja tycker dom är så härliga runt den åldern
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Just det, idag fyller Nathalie 9 månader! jisses vad tiden går fort, snart blir hon 1 år då blir det kalas
    Åh vad kul, så du har en lite decemberbebis du också =) Krama henne från oss alla!
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • kolah

Hejsan!

Leos: du vet att jag alltid vill umgås med dig. Har du lust att ses på fredag?

Kan tyvärr inte fika i helgen då jag måste träffa en kompis och stötta henne så att hon inte gör ngt dumt igen!

• Apipoulai

Säg till när hon blir blöjfri, så jag vågar komma och hälsa på. ;) ;) ;)
  • piffan

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:26:10 följande:

Ja idag måste ni köpa tidningen hoppas ni tycker om artikeln! Jag är supernöjd iaf, både med texten och med bilderna! Jag är riktigt stolt över min kropp Nu äter jag tabletter (antihormonell behandling) som jag ska ta i fem årstid. Inga ledbesvär än men gud vad jag svettas :/ inte alla som kommer in i klimakteriet när de är 26 år Vi har precis kommit in från skogen nu ska hon sova lite! Vad ska ni andra hitta på idag?
    Vilken tidning är det?
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-30 11:36:57 följande:
    Nej, så illa var det väl inte.. han ser väl helt okej ut.. men inte riktigt min åldergrupp... jag mena... 21 år... ja jag kollade upp det sen när jag kom hem. Nja...Jag uppgås gärna med dig... du skall inte med till IKANO i eftermiddag å ta en fika?
    Ja, alltså, jag hade föreställt mig att han skulle se helt annorlunda ut, vet inte varför..det var nog därför som jag tyckte att han var snygg

Vad snällt att du vill umgås med mig
    Jag skulle jättegärna ha följt med till ikano, men har så mycket att göra hemma. Dessutom är ju Leo hemma o han kan inte sitta still
    Men gärna en annan dag
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Apipoulai
    piffan skrev 2008-09-30 12:24:37 följande:
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:26:10 följande:
    Vilken tidning är det?
    Eftersom Guardian Angel inte är online nu och du säkert vill veta så snart som möjligt, så berättar jag att det är tidningen "Mama". :)
  • Leos och Vincents mamma
    kolah skrev 2008-09-30 12:18:13 följande:
    Hejsan!Leos: du vet att jag alltid vill umgås med dig. Har du lust att ses på fredag?Kan tyvärr inte fika i helgen då jag måste träffa en kompis och stötta henne så att hon inte gör ngt dumt igen!
    Vad bra Du har dock inte sett mig full så när du har det så kanske du säger annorlunda Nädå, så hemskt full var jag faktiskt inte i lördags (enligt mig själv då), har varit mycket värre förr .
    Vet inte vad de andra tycker..

Ja, jag vill träffa dig på fredag
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping