• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-28 22:05:04 följande:
    Låter som att ni hade en riktigt kul kväll Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av
    jo då vi hade det riktigt trevligt, men tyvär blir det ju svårt när man är många att hitta ett ställe att gå ut på som alla trivs med.
  • playmate86

händer idag då för er???

själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk

• Skorpan08

Verkar som ni hade en rolig lördagkväll, ni som var ute.
    Här hade vi huset fullt från kl 15 och fram till 22, då vi stupade i säng.

• Familjetrollet
    Låter som att ni hade en riktigt kul kväll Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av
    samma här.har inte druckit alkohol sen -98.sist jag var ute på en pub/disco var -02.inget man saknar heller för den delen
    playmate86 skrev 2008-09-29 06:56:51 följande:
    händer idag då för er???själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
    aj säger jag.själv har jag dragit bort en visdomstand,aldrig mer!jag kunde knappt inte öppna munnen på 2 veckor pga smärtan.ett suprör var vad man fick in i munnen.

här ska jag börja sätta tillbaka en massa böcker i v-rummet.sen ska jag kolla in nya mobilen samt lägga ut de "gamla"mobilerna på nätet.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Ja e inte diret nån party människa heller, men kan va lite roligt ibland. Titta på alla so verkligen är redlösa.

Aj de lät inge vidare...
    playmate86 skrev 2008-09-29 06:56:51 följande:
    händer idag då för er???själv ska jag opereras efter lunch ska de två sista visdomständerna ut inget jag direkt ser fram emot kan jag säga och ont kommer masn ha en veckan framöver och allt jag får äta är soppa och barnmat på burk
    Ja de var skojj..  O ni hade trevligt med??
    Skorpan08 skrev 2008-09-29 08:33:55 följande:
    Verkar som ni hade en rolig lördagkväll, ni som var ute.Här hade vi huset fullt från kl 15 och fram till 22, då vi stupade i säng.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Jag har alltid varit partyprinsessan nummer 1 o kommer nog alltid att vara, går på krogen när jag är 75 år
    Men klart att det inte är lika kul längre nu när man har familj, som sagt, det är 4 år sen jag var ute på krogen själv! Så det var på tiden nu lixom
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-29 09:00:03 följande:
    Jag har alltid varit partyprinsessan nummer 1 o kommer nog alltid att vara, går på krogen när jag är 75 år Men klart att det inte är lika kul längre nu när man har familj, som sagt, det är 4 år sen jag var ute på krogen själv! Så det var på tiden nu lixom
    Jo jag har också varit det men inte längre Hann med mkt under de åren innan Liam, så jag har nog festat för resten av livet
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Leos och Vincents mamma

Haha, egentligen har nog jag det med Började när jag var 14-15..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • cocacarro

God morgon! Här är det tentaplugg som gäller hela dagen och halva veckan. Vad ska ni hitta på idag?

Svar på tråden VI från Linköping