Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:35:15 följande:
    Vi hade ju iaf kul med våra ragg Eller hur?Ja, klart vi ska ha erotikparty..
    hahahaha ja du min kära flickvän, visst hade vi detRäcka ut tungan
  • Firstandhappy

nä nu blir det slappa på soffan o sen psyka mannen till att hämta pizza..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:39:06 följande:
    Haha
    va sa din sambo om ditt tillstånd sen då??
  • Firstandhappy

ha det så kul i ullared, hoppas att du mår bättre.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-28 14:11:42 följande:
    är ni trötta idag flickor
    ja lite smått i ena hörnet kanske, pizza o lite sov på soffan satt ju inte helt fel.
    Jag och mamma sprang omkring i nya lägenheten vid 4 inatt o tittade runt så vi va hemma ca 5 imorse, tur att vi båda är nattugglor.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 19:28:35 följande:
    Jag tänkte ta med kamera men var lite rädd att jag skulle supa bort den
    mmmm, mitt bankkort är borta, tur att det går snabbt att spärra, försvann någonstans runt sista drinken tror jag??
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 19:34:55 följande:
    Oj då, jag tänkte aldrig på hur du betalade då. Vad trist
    tror jag betalade med kort de sista rundorna, men men inte mycket att göra åt, pengarna finns ju kvar o ett nytt kort kommer med posten i veckan så ingen skada skedd eller va brukar man säga, lite sviter får man lida av när man har kul.. hehehehe hellre bankkortet än körkortet.. nu kan jag ju inte spendera pengar på hela veckan, kommer ju hålla mig rik länge hahaha
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 21:38:53 följande:
    Om det var nån som tog illa upp när jag snackade om utlänningar igår, så ber jag om ursäkt. Det är jag i ett nötskal att vädra mina åsikter lite för mycket när jag har druckit lite.
    Jag håller med, alla har rätt till sina åsikter, sen att alla inte har samma är en helt annan femma, för min del behöver du absolut inte be om ursäkt.
    Mizzz skrev 2008-09-28 21:46:13 följande:
    ag tyckte iaf inte att du sa något dumt. Alla får väl ha åsikter!
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-28 22:05:04 följande:
    Låter som att ni hade en riktigt kul kväll Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av
    jo då vi hade det riktigt trevligt, men tyvär blir det ju svårt när man är många att hitta ett ställe att gå ut på som alla trivs med.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-30 16:35:40 följande:
    å idag har ja soooovit
    vill med sooooova, men sonen vill inte samma som jag..
Svar på tråden VI från Linköping