• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Fick tag på en kille nu som skulle ta och kolla runt lite på IKANO åt mig. Fick mina nummer till mobil och hem så nu är det ju bara att hoppas på att han återkommer. Men måste ju sticka bor å kolla lite själv annars får jag ingen ro i hjärtat.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Åh, överlycklig! Snutten är återfunnen!!!

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 20:31:53 följande:
    guuuuuud så gott, massa choklad o sex, kan det bli bättre???Fru T.. du kännde nån som höll i party va??
    joo jag ska kolla lite men måste ju ha ett datum då..
    thelifesaviour skrev 2008-10-14 20:35:16 följande:
    Liiiite långt till Tannefors, annars hade jag självklart gjort det. Har två kvar i kylen.
    attans då!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2008-10-14 20:52:36 följande:
    Just det! Hoppas ni gillar äppelpaj med vaniljsås. Tänkte vi kan göra till efterrätt.
    s*tan att ja inte pallar komma för DET är gott Gråter
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

för övrig så mår ja bättre (mycket bättre men inte bra) idag än ja gjort på länge å har ju inte spytt sen i lördags morse (kan bero på att ja bitit ihop å vägrat spy) men illamåendet ligger ju där helatiden å skrattar åt mig..

hoppas att det går åt rätt håll nu så ja kan bli människa igen!

Åh vad jag längtar
  • playmate86

hej hej hur är det med alla här då... glada nyheter för mig i alla fall klarat både psykologi a och psykologi b med betyg G på en vecka

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-15 11:30:03 följande:
    Åh, överlycklig! Snutten är återfunnen!!!
    Åh, så skönt. Då kan Moly sova gott inatt.
  • Skorpan08

Tack för en kanondag tjejer!
    Måste vi snart göra om.

• Skorpan08
    playmate86 skrev 2008-10-15 14:54:35 följande:
    hej hej hur är det med alla här då... glada nyheter för mig i alla fall klarat både psykologi a och psykologi b med betyg G på en vecka
    Grattis!
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-15 15:40:42 följande:
    Åh, så skönt. Då kan Moly sova gott inatt.
    Ja, eller jag i alla fall =)
Svar på tråden VI från Linköping