• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-15 18:00:14 följande:
    Låter som om ni har haft det trevligt!Jag har haft världshistoriens tråkigaste praktikdag. Prov med sjuorna, film med åttorna och segaste SVENMA någonsin. Jag har inte gjort ett jota idag känns det som.
    Usch då...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-15 18:08:52 följande:
    Usch då...
    Ja, lite så är det. :)
    Men det är skönt att vara hemma. Ätit god couscoussallad med räkor och nu slappar vi i soffan.
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-10-15 17:49:37 följande:
    Låter som att ni har haft det trevligt idag Synd att man inte kunde haka på, grabbarna är förkylda och hostiga här. Varit ute i stort sett hela fm och pysslat ute. Sen de vändor som Lucas har sovit så har jag passat på att fixa på hemsidan och lite kring katter, massa samtal osv för övrigt. Undrar hur min agenda kommer att se ut sen när jag börjar jobba, den kommer vara ännu tjockare då! Om det nu är möjligt. Nä dags att slänga ihop maten här, sambon borde vara hemma från jobbet strax.
    Jo, vi hade en jättetrevlig dag. Hoppas ni kan vara med nästa gång. Gäller förstås alla som inte kunde idag!
    Ni får krya på er.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-15 18:27:00 följande:
    Jo, vi hade en jättetrevlig dag. Hoppas ni kan vara med nästa gång. Gäller förstås alla som inte kunde idag!Ni får krya på er.
    Ja, vi får väl ta och lite utflykter emellanåt, men det är lite krångligt när man har barnen på dagis och inte alltid kan ta sig runt hur som helst.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Från o med måndag så kommer jag nog inte kunna åka med bil nånstans, för då ska vi sälja vårat babyskydd. O den bilstolen som Vincent ska få istället är väldigt svår att montera fast. Men det löser sig säkert på nåt sätt
    Går ju att ta med den stolen oxå bara att man får klura lite hur det ska sitta

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-15 19:40:54 följande:
    Från o med måndag så kommer jag nog inte kunna åka med bil nånstans, för då ska vi sälja vårat babyskydd. O den bilstolen som Vincent ska få istället är väldigt svår att montera fast. Men det löser sig säkert på nåt sätt Går ju att ta med den stolen oxå bara att man får klura lite hur det ska sitta
    Kan ni inte få hjälp att montera den? När vi köpte vår nya stol på babyproffsen så monterade de samtidigt in den. Jättesmidigt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥

JennyoPatrik: Jo, vi får fast den (eller rättare sagt min sambo får fast den), Leo hade den när han var mindre.
    Jag menade att jag inte kan åka bil med er nånstans eftersom det är så svårt att montera dit stolen i en annan bil när sambon inte är med Jag var nog lite otydlig.
    Det är ju så smidigt med babyskyddet. Men den ska vi sälja till Malin på måndag.

• Marayah

Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart..

Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge.

Kramar från oss!!!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Trött trött tröött.
    Nu ska jag krypa ner i sängen. :)

Marayah skrev 2008-10-15 20:24:52 följande:
    Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart.. Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge. Kramar från oss!!!!!
    Ha det så kul nu när ni är iväg
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping