• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 06:18:58 följande:
    Johodå. Jag såg minsan julmust på willys igår. ;D
    Jag såg julmust o massa tomtar på ÖB häromdagen!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84

De har ju börjat med julsaker på  massor av ställen nu. Ikea om inte annat har massor av saker framme, och ÖB som Becka säger. Lite i tidigaste laget enligt mig, även om jag längtar till jul, och så mysigt när man kan sätta upp ljusstakar och annat.

Här har Lucas tydligen tagit sovmorron idag, så typiskt bara för att vi ska iväg om mindre än en halvtimme. Ska till veterinären idag med 5 katter. Liam vaknade nyss så han har fått i sig frukost ialla fall, bäst att springa och väcka Lucas också så han hinner få lite i magen innan vi måste åka.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-15 21:52:27 följande:
    ska på¨Ul den 12e blir inge vul för mig, inte så länge allt ser bra ut å ja inte får några kompl.
    Okej, den 12 november eller december? Jag skall på VUL den 29e oktober. Alltså om dryga två veckor.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-10-16 08:12:38 följande:
    De har ju börjat med julsaker på  massor av ställen nu. Ikea om inte annat har massor av saker framme, och ÖB som Becka säger. Lite i tidigaste laget enligt mig, även om jag längtar till jul, och så mysigt när man kan sätta upp ljusstakar och annat. Här har Lucas tydligen tagit sovmorron idag, så typiskt bara för att vi ska iväg om mindre än en halvtimme. Ska till veterinären idag med 5 katter. Liam vaknade nyss så han har fått i sig frukost ialla fall, bäst att springa och väcka Lucas också så han hinner få lite i magen innan vi måste åka.
    Haha, ja men det där känner jag igen. Jo det börjar ju bli så mörkt och dystert ute nu så det behövs lite belysning. Har inte direkt några höstlampor att hänga i fönstrena.. mer än adventsljusen och det är ju lite riktigt tid för det ännu. Men jag skall nog ta och se om jag kan hitta några enkla lampor och hänga upp i fönstret i köket i alla fall.
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-16 08:24:02 följande:
    Okej, den 12 november eller december? Jag skall på VUL den 29e oktober. Alltså om dryga två veckor.
    November då är jag i V. 12

julmys älskar jag men rör inte en julpryl fören ja fyllt år den 28e November, det måste ja ju få avklarat först..

Här tänder ja massa ljus så fort det börjar bli mörkt, kan ju inte ha dom stående på bord å så pga kissarna men på hänger saker på väggarna å i fönstrena å det är såå musigt... Indiska is the shite säger ja bara

är lite irriterad just nu då ja spydde i diskhon precis, dricker ju ett pulver varje morgon som ska hjälpa mig att kunna gå på toa å med det måste ja dricka massa vatten, inte ett jota fick ja behålla
    men frukosten ja äter nu den slinker ner så fint, får väll försöka få i mig en ny dospåse me pulver om ett tag igen...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 06:18:58 följande:
    Johodå. Jag såg minsan julmust på willys igår. ;D
    *hopparåstudsaruppånersomentok*

va va det för märke??????

Jag är julmusttokig men det måste va Apotekarns vanliga annars blir ja gnällig..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 08:07:56 följande:
    Jag såg julmust o massa tomtar på ÖB häromdagen!
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-16 10:24:29 följande:
    November då är jag i V. 12 julmys älskar jag men rör inte en julpryl fören ja fyllt år den 28e November, det måste ja ju få avklarat först..Här tänder ja massa ljus så fort det börjar bli mörkt, kan ju inte ha dom stående på bord å så pga kissarna men på hänger saker på väggarna å i fönstrena å det är såå musigt... Indiska is the shite säger ja bara är lite irriterad just nu då ja spydde i diskhon precis, dricker ju ett pulver varje morgon som ska hjälpa mig att kunna gå på toa å med det måste ja dricka massa vatten, inte ett jota fick ja behålla men frukosten ja äter nu den slinker ner så fint, får väll försöka få i mig en ny dospåse me pulver om ett tag igen...
    Sicket fusk... jag måste vänta till vecka 14 med UL.. varför kunde inte jag fått en tid i vecka 12.
    Fru T skrev 2008-10-16 10:26:04 följande:
    Jag vet inte vad det var för märke på ÖB, det var nåt konstigt i alla fall, inte de vanliga märkena.
  • dinana
    Ny magbild i graviditetskalendern
    dinana skrev 2008-10-16 11:37:34 följande:
    Ny magbild i graviditetskalendern
    Jättefin, det syns lite skillnad nu
Svar på tråden VI från Linköping