• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

godmorgon
    kikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana

Alltså tjejer jag kan inte hänga med idag, mår bara pyton idag. Har kräkts för första gången i mitt korta liv. Skyller i och för sig på graviditeten, men det är inte ju inte kul (jaja, bortsett från bakfylla då, då kräks man ju hipp som happ). Har dessutom gjort världens tabbe och tappat bort Mollys enda snuttefilt så det har verkligen varit kalabalik här i natt. Hon somnade i och för sig utan den, men det känns verkligen så jobbigt att den är borta då hon haft den sen dag 1. Vi var på IKANO igår bland annat så jag tänkte ringa dit och se om de kanske har någon upphittningslåda... för inte kan den väl ha försvunnit helt?? Sen inte nog med det så färgade jag håret i går och det blev inte alls bra... så mår kasst pga det nu också... Får ha mössa på mig hela vintern =/ Jaja, man vänjer sig väl till slut.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-10-15 08:26:44 följande:
    godmorgonkikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver
    Vad tråkigt. Någon speciell anledning?
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-15 08:30:37 följande:
    Alltså tjejer jag kan inte hänga med idag, mår bara pyton idag. Har kräkts för första gången i mitt korta liv. Skyller i och för sig på graviditeten, men det är inte ju inte kul (jaja, bortsett från bakfylla då, då kräks man ju hipp som happ). Har dessutom gjort världens tabbe och tappat bort Mollys enda snuttefilt så det har verkligen varit kalabalik här i natt. Hon somnade i och för sig utan den, men det känns verkligen så jobbigt att den är borta då hon haft den sen dag 1. Vi var på IKANO igår bland annat så jag tänkte ringa dit och se om de kanske har någon upphittningslåda... för inte kan den väl ha försvunnit helt?? Sen inte nog med det så färgade jag håret i går och det blev inte alls bra... så mår kasst pga det nu också... Får ha mössa på mig hela vintern =/ Jaja, man vänjer sig väl till slut.
    Oj, det var inte bara en grej. Krya på dig så ses vi en annan dag.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-15 08:38:37 följande:
    Oj, det var inte bara en grej. Krya på dig så ses vi en annan dag.
    Nej, det måste verkligen ha varit en sådan där "ta bort"-dag igår... men sådana skall det ju finnas också... tyvärr. Mådde ju jättedåligt i och för sig i måndags också, av någon konstig anledning. Eller jag höll ju på å tuppa av hela tiden. Fick väl inte tillräckligt med syre i kroppen eller nått. Men det har jag inte märkt av sedan dess. Insåg att det hjälpte rätt bra när man kom ut i friska luften. Idag är man på v5+6. 14 dagar kvar till VULet (känns som en evighet). Hoppas att allt kommer ser bra ut då.. sen om det är en, två eller tre foster det skiter jag i... Bara det/de mår bra.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-15 08:26:44 följande:
    godmorgonkikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver
    Vad trist Varför vill du hoppa av?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-15 08:30:37 följande:
    Usch, vad jobbigt Hoppas du mår bättre snart.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-15 09:22:34 följande:
    Usch, vad jobbigt Hoppas du mår bättre snart.
    Någon påstod att det var fullmåne i natt att det kanske påverkade mig. Det låter ju faktiskt ganska så troligt för jag vet att jag kände av det när jag väntade Molly ett par gånger också... så vem vet. Skall försöka ta lite luft och kraft och försöka leta rätt på den där snutten. Hoppas att den inte är försvunnen nu.... täntke ringa till IKANO och fråga om de sett den.. men vete katten vart jag skall ringa.
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-15 09:45:22 följande:
    Någon påstod att det var fullmåne i natt att det kanske påverkade mig. Det låter ju faktiskt ganska så troligt för jag vet att jag kände av det när jag väntade Molly ett par gånger också... så vem vet. Skall försöka ta lite luft och kraft och försöka leta rätt på den där snutten. Hoppas att den inte är försvunnen nu.... täntke ringa till IKANO och fråga om de sett den.. men vete katten vart jag skall ringa.
    Visst var det fullmåne.
    Ring växeln : IKEA Telefon kundservice
    020 - 43 90 50
  • dinana

Jamen, det skall jag ju ta å göra nu då. Men du det där är ju numret till IKEA. Där var vi aldrig..

Svar på tråden VI från Linköping