Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-15 19:50:04 följande:
JennyoPatrik: Jo, vi får fast den (eller rättare sagt min sambo får fast den), Leo hade den när han var mindre.Jag menade att jag inte kan åka bil med er nånstans eftersom det är så svårt att montera dit stolen i en annan bil när sambon inte är med Jag var nog lite otydlig.Det är ju så smidigt med babyskyddet. Men den ska vi sälja till Malin på måndag.
Jaha, då är jag med

Marayah skrev 2008-10-15 20:24:52 följande:
Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart.. Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge. Kramar från oss!!!!!
Tusen tack för att du kom förbi med filten. Jag fick så dåligt samvete för att jag inte bjöd in dig, men du hade ju din kompis som väntade... Får ta det nästa gång
Ha det så bra hos mormor och morfar!