• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 11:40:19 följande:
    Jättefin, det syns lite skillnad nu
    Ja det växer så det knakar där inne.... Jag håller i och för sig in magen på bilderna... men jag tänkte att det syns lite tydligare då om det sker någon skillnad...  Men jag försöker ta bilderna på samma plats och samma tid på dygnet.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08

Fy för telefonförsäljare!
    Ringde precis en och ville sälja en prenumeration. Jag sa artigt. Tack, men nej tack. Vi är inte intresserade.
    Då frågar hon i andra ändan: Är det säkert?
    Ja, det är säkert säger jag.
    Då säger hon: Det kanske är bättre att jag pratar med Björn (det är min make).
    Jag menar, vad är det för människa???!!!
    Jag la bara på luren, kände mig så förolämpad.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-16 10:26:04 följande:
    mig med är jultokig, är så fiiiiint med alla saker o ljus o dofter, kommer älska det ännu mer nu när man ska fira första julen med barn... ohhh underbart
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 11:47:17 följande:
    mig med är jultokig, är så fiiiiint med alla saker o ljus o dofter, kommer älska det ännu mer nu när man ska fira första julen med barn... ohhh underbart
    Det är verkligen så roligt med jul nu när man har barn. Håller verkligen med att det är det bästa med julen! En jul utan barn är verkligen stendöd, inte för att jag någonsin varit det... det var ju inte så länge sedan man själv var barn, men då vart det så mycket annat man skulle tänka på.. Då vart man såg egotrippad och man satt och bara väntade på julklappar hela tiden.. nu kan man njuta lite mer... allt julstökande och mys.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 11:46:11 följande:
    Fy för telefonförsäljare!Ringde precis en och ville sälja en prenumeration. Jag sa artigt. Tack, men nej tack. Vi är inte intresserade.Då frågar hon i andra ändan: Är det säkert?Ja, det är säkert säger jag. Då säger hon: Det kanske är bättre att jag pratar med Björn (det är min make).Jag menar, vad är det för människa???!!!Jag la bara på luren, kände mig så förolämpad.
    UsSch fy.. jag lägger på direkt om det är telefonförsäljare... nu är det i och för sig något halvår sedan någon ringde till oss och det är jag tacksam för.
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 11:46:11 följande:
    Fy för telefonförsäljare!Ringde precis en och ville sälja en prenumeration. Jag sa artigt. Tack, men nej tack. Vi är inte intresserade.Då frågar hon i andra ändan: Är det säkert?Ja, det är säkert säger jag. Då säger hon: Det kanske är bättre att jag pratar med Björn (det är min make).Jag menar, vad är det för människa???!!!Jag la bara på luren, kände mig så förolämpad.
    De är riktigt jobbiga! Men vi har skaffat NIX nu så nu är det ingen som ringer längre o det är såå skönt!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-16 11:51:09 följande:
    UsSch fy.. jag lägger på direkt om det är telefonförsäljare... nu är det i och för sig något halvår sedan någon ringde till oss och det är jag tacksam för.
    Hit ringer dom nästan dagligen. Maken har ju eget företag. Blir så trött, speciellt när dom beter sig som denna.
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 11:51:51 följande:

De är riktigt jobbiga! Men vi har skaffat NIX nu så nu är det ingen som ringer längre o det är såå skönt!
    Det är ju bara privatpersoner som kan änmäla sig till NIX. Inte företag.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-16 11:51:09 följande:
    hit ringer dom titt som tätt men jag är aldrig hemma, jag är bara barnvakten..
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 11:53:07 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 11:51:51 följande: Det är ju bara privatpersoner som kan änmäla sig till NIX. Inte företag.
    Ah, ok..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping