Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

hejsan, verkar tyvär inte bli nåt party den 15'e , har inte fått tag in nån som kan hålla i det så det verkar tyvär bli uppskjutet, har mailat ett par bolag men nästan alla var fullbokade nu fram till jul, får väl hålla kontakten med dom o se vad som händer... ledsen för det, hade vart skoj att hitta nå något..

Hoppas alla har det bra annars i mörkret o kylan, själv håller man på att gå under av trötthet, jobbar för mycket o sover för lite...

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 12:47:44 följande:
    Det var ju trist, men så är det ibland. Kanske kan få ihop ett datum innan jul, eller gick det inte? Annars kan vi ta en utekväll ändå, vi som vill. OM det är nån mer än jag som vill förstås Jag vill jättegärna hitta på nåt o komma iväg.
    kankanske finnas en lucka, men sen blir ju problemet om datumen inte stämmer överens med så som jag jobbar med... suger på alla sätt att jobba alla helger...
    men som sagt en vanlig utekväll är inte fel det heller...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 13:05:23 följande:
    Men om vi kanske kan få ihop en vanlig utekväll bara nu innan jul o sen efter jul ett sexparty Nån som vill ut o se på folk med mig o bara ha kul?
    titta på folk är alltid skoj..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 14:37:54 följande:
    Jag funderade lite på om det är nån som vill ta en fika på eftermiddagen/kvällen nån dag denna vecka? Tänkte att då kan jag lämna barnen hemma med sambon o få komma iväg lite själv o bara få sitta o mysa o fika lite
    jag fikar gärna sent, fast jag har ju förvisso alltid william på kvällarna efetrsom dani jobbar till 21..
  • Firstandhappy

kan alla dagar utom onsdag o fredag

• Firstandhappy

funkar för mig med, båda dagarna!!

• Firstandhappy

ska vi bestämma plats med kanske på en gång!!
    Ska vi ta det hemma hos någon eller ute på stan??

• Firstandhappy

ja efter 17 när du är ledig passar mig, dani kommer inte hem förrän efter 21 iallafall så jag är ledig...

• Firstandhappy

ja som sagt för min del spelar det ingen roll så länge man inte fikar på ett ställe som kostar 200 spänn för en kopp kaffe, börjar bli lite sträng ekonomi nu efter flytt o allt..

• Firstandhappy

pratade om att vi skulle fika idag efter 17 om du kan då??

Svar på tråden VI från Linköping