Marayah skrev 2008-11-13 16:27:52 följande:
Här kan man inte återanvända mycket inte. För de första så är dom juh födda på olika årstider, o för de andra skiljde de juh rätt mkt i vikt.. Hoppas att ni haft en bra dag. De har ja. Har vart på babyöppet och promenerat en
massa.Nu ska ja byta bajsblöjja..
Ja det blir ju så här med.numera sliter stora tösen ut sina kläder så inget går att använda till lillan.man får vara glad om stora tösen kan hålla ett par nya byxor hela i två veckor
här blev barnen större varje gång.hoppas ni har haft en bra dag
Skorpan08 skrev 2008-11-13 16:43:53 följande:
Familjetrollet: Jag har med tänkt att börja sy barnkläder igen, det är nog 16 år sedan jag sydde kläder. Men jag har hittat massa gamla barnmönster så jag blir lite sugen. Synd att du inte kan åka iväg på dagarna för då hade vi kunnat åka till Söderköping ihop.
vad skoj att du oxå ska sy barnkläder.ja det är trist att man är så låst på dagarna.men det får bli en vända till söderköping nån lördag när maken kan och vill skjutsa mig dit
Marayah skrev 2008-11-13 16:49:12 följande:
Ja vet. Har en stegräknare som ja ska försöka komma upp i minst 9000 steg på. Nästa sommar ska man se lite bättre ut i sin bikin på playan
iaf. Hehe...
har en stegräknare,en krånglig sådan.så jag gav upp.min engelska är usel och bruksanvisningen var krånglig.funderar på att köpa en enkel stegräknare.vill inte ens tänka på hur mycket man har gått upp detta år.men det är mycket villket märks på magen,låren och baken
mammatill4a
hoppas du får sova lite mer inatt.vi väntar med spänning på att få träffa er guldklimp
vad ska ni hitta på i helgen?
här ska man vara hundvakt så här blir det inte mycket sova med andra ord.då hunden vaktar dygnet runt och morrar/skäller så fort han hör nått ovanligt i trapphuset/utanför huset.sen ska jag försöka hitta på något att sy med allt retrotyg som man har köpt