• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

go fm på er alla. här har man fått låna svärfars data några dagar, så man kunde lägga in lite bilder på vår guldklimp .. finns att skåda i bildgalleriet..

annars är de bra här, lever livet med en Arvid på bröstet ända ställe han sover på och vid tutten såklart med där de äts mestadels..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Arvid 20081112~
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-11-14 11:14:19 följande:
    go fm på er alla. här har man fått låna svärfars data några dagar, så man kunde lägga in lite bilder på vår guldklimp .. finns att skåda i bildgalleriet..annars är de bra här, lever livet med en Arvid på bröstet ända ställe han sover på och vid tutten såklart med där de äts mestadels..
    Go fm på dig med! Har varit inne och kikat på bilderna såklart! Vilken liten godis. Så jättesöt! Och stolta storasyskon, det syns.
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-11-14 11:18:56 följande:
    Go fm på dig med! Har varit inne och kikat på bilderna såklart! Vilken liten godis. Så jättesöt! Och stolta storasyskon, det syns.
    Tack, ja han är verkligen en prins för sig. ska bara få till kort på alma och arvid med, men inte så lätt när hon inte sitter still för länge med honom i knät, har rätt mkt spring i benen jst för tillfället..

Liam har börjar prata om er lastbil med, hehe han vill la ta en sväng snart kan ja tro..

Ser att ni pratar vikt, säger så här, jag har de jag har man och barn och de älskar mig för den jag är så vikten är inte allt...har kämpat i så många år med den och mobbad som barn så orkar inte bry mig, har de jag har och de vänner ja har och tycker de inte om mig för den jag är så är de inte några sanna vänner helt enkelt.. nu ska ja lägga mig ner och vila ryggen.. Arvid sover just nu på pappa istället
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-11-14 12:14:04 följande:
    Tack, ja han är verkligen en prins för sig. ska bara få till kort på alma och arvid med, men inte så lätt när hon inte sitter still för länge med honom i knät, har rätt mkt spring i benen jst för tillfället..Liam har börjar prata om er lastbil med, hehe han vill la ta en sväng snart kan ja tro..
    Så snart jag och Elin är fria från förkylningen så får ni komma ut på fika.
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-11-14 09:54:32 följande:
    Bara lugn. Han blir vuxen sen och flyttar hemifrån.*L*
    guuud va skönt, längtar tills man får återse de underbara sovmornarna!! nej varsm nu har han sovit en stund och är åter på strålande humör så nu är han mitt lilla dammspån igen!!
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-11-14 12:23:19 följande:
    Så snart jag och Elin är fria från förkylningen så får ni komma ut på fika.
    Det tycker ja låter bra. hoppas ni blir friska snart, inget kul men förkylning, ,Ni får krya på er.

Sj har man  en olivia hemma som är snorig och hes så snart ligger väll en annan med, och arvid har varit täppt i näsan sen han kom ut för mkt fostervatten samlades i näsan på honom eftesom de gick så fort, så går på koksaltlösning för tillfället.. se vad de säger på söndag när de är dags för återbesök..Men barnläkaren var inne och kollade upp de både efter förlossning och innan hemgång och då var de lungt,
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-11-14 11:14:19 följande:
    go fm på er alla. här har man fått låna svärfars data några dagar, så man kunde lägga in lite bilder på vår guldklimp .. finns att skåda i bildgalleriet..annars är de bra här, lever livet med en Arvid på bröstet ända ställe han sover på och vid tutten såklart med där de äts mestadels..
    Han är verkligen supersöt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

tack ett riktigt underverk

• Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-11-14 12:14:04 följande:
    Tack, ja han är verkligen en prins för sig. ska bara få till kort på alma och arvid med, men inte så lätt när hon inte sitter still för länge med honom i knät, har rätt mkt spring i benen jst för tillfället..Liam har börjar prata om er lastbil med, hehe han vill la ta en sväng snart kan ja tro..Ser att ni pratar vikt, säger så här, jag har de jag har man och barn och de älskar mig för den jag är så vikten är inte allt...har kämpat i så många år med den och mobbad som barn så orkar inte bry mig, har de jag har och de vänner ja har och tycker de inte om mig för den jag är så är de inte några sanna vänner helt enkelt.. nu ska ja lägga mig ner och vila ryggen.. Arvid sover just nu på pappa istället
    Så känner jag oxå, jag har två barn o en underbar sambo. Så egentligen borde jag inte bry mig så mycket om mitt utseende. Men jag har så dåligt självförtroende så det hjälper inte så mycket.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

ja du sjävförtroendet är inte alltid på topp här heller alltid, men nån gång måste man ju se framåt och även om ja är nöjd nu så är de inte säkert ja vaknar med samma inställning imorgon, men just nu är man ju typ nyföröost så då får man se ut som man vill i mysbyxor och linne hehe

Svar på tråden VI från Linköping