• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Får se om vi kanske dyker upp loppisen, om vi inte har annat för oss. Hade tänkt att jag, sambon o Leo skulle på bio så att han fick lite egentid med oss, men den filmen som vi vill se har inte premiär förrän nästa vecka. Får se om det kanske blir badhuset istället, Vincent får vara hemma med sin mormor.

Nu ska vi snart till dagis med Leo, sen ska jag o Vincent gå på babycafè o sjunga o dansa

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-11-12 20:17:28 följande:
    det är tur det, jag vill med ha pengar...
    ja pengar skulle inte skada.

fy farao vad seeeegt FL är idag!
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-13 08:11:28 följande:
    Får se om vi kanske dyker upp loppisen, om vi inte har annat för oss. Hade tänkt att jag, sambon o Leo skulle på bio så att han fick lite egentid med oss, men den filmen som vi vill se har inte premiär förrän nästa vecka. Får se om det kanske blir badhuset istället, Vincent får vara hemma med sin mormor.Nu ska vi snart till dagis med Leo, sen ska jag o Vincent gå på babycafè o sjunga o dansa
    vi har vart i simhallen nyligen.svinkallt både i luften och i vattnet.töserna blev llila om läpparna efter en kort stund.även sonen frös så efter ca 1 1/2 timme fick man ge upp.man frös rejält.duchen hade bara ljummet vatten. simhallen bojkottar vi,vill inte betala för att bada i kallt vatten
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-11-12 21:47:03 följande:
    Aha okej, många som står? Aldrig nånsin varit där.
    Jag ringde och ville ha ett bord till men det var fullbokat. Tror han sa att det är 14-15 bord. Lokalen är ju inte lika stor som Cupolen. Det är dock bara 3:e gången det är loppis där. Och första gången som jag är med. Det ska bli jättekul!
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-13 08:11:28 följande:

Får se om vi kanske dyker upp loppisen, om vi inte har annat för oss. Hade tänkt att jag, sambon o Leo skulle på bio så att han fick lite egentid med oss, men den filmen som vi vill se har inte premiär förrän nästa vecka. Får se om det kanske blir badhuset istället, Vincent får vara hemma med sin mormor.Nu ska vi snart till dagis med Leo, sen ska jag o Vincent gå på babycafè o sjunga o dansa
    Det skulle ju vara jättekul om ni gjorde det.
  • Skorpan08

Vad ska alla hitta på idag?
    Jag håller på att städa alla golv. Hoppas solen tittar fram så man kan ta en skön promenad senare.

• Skorpan08

Är det någon av er som vet när fotografen kommer till Ikea nästa gång?

• Mammatill4a

Hoppar bara in en snabbis och säger att i natt har man inte sovit mkt, haft en tuttig kille vid brösten hela natten, fram tills i morse, då han kunde koppla av att sova lite. Nu ligger han på mitt bröst och sover och jag bara luktar bebis. Så mysigt så inte sant. Barnen är på dagis som vanligt till kl 14 och älsklingen är på fk med papper för stunden. Killen har även fått namnet arvid , kom vi fram till i morse då vi tröttnat på att säga bebis till honom hela tiden. Hoppas alla får en toppen dag.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-11-13 11:12:39 följande:
    Hoppar bara in en snabbis och säger att i natt har man inte sovit mkt, haft en tuttig kille vid brösten hela natten, fram tills i morse, då han kunde koppla av att sova lite. Nu ligger han på mitt bröst och sover och jag bara luktar bebis. Så mysigt så inte sant. Barnen är på dagis som vanligt till kl 14 och älsklingen är på fk med papper för stunden. Killen har även fått namnet arvid , kom vi fram till i morse då vi tröttnat på att säga bebis till honom hela tiden. Hoppas alla får en toppen dag.
    Arvid är ett jättefint namn! Vad säger dom andra barnen nu då? Dom måste vara jätteglada!
    Blir så avundsjuk på bebisdoften. Finns ingen doft som är så underbar som ny bebis!
  • dinana
    Åh Arvid är fint. Det heter bebisen som Molly delade rum med på Neonatalen... Jättefint! Det är kanske ett poppisnamn, men det är ju fint.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 21 dagar till UL
  • thelifesaviour
    Arvid är ju ett helt underbart fint namn! Grattis till den lilla raringen. :)
Svar på tråden VI från Linköping