dinana skrev 2008-09-03 17:17:02 följande:
Fan vad dyrt det är med gravidtest... var inne på apoteket å kolla. Ingen som har något liggandes (CB eller PREG) som de kan tänka sig å sälja till mig.
tyvärr inte, men preg är ju inte dyra kostar ju bara 69 på apoteket.. CB är ju svindyrt att köpa, därför ja hållt mig till preg och det har funkat toppen

Fru T skrev 2008-09-03 17:04:20 följande:
Ja har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska. Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter... ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
Håller tummarna att de löser sig för er till slut..
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 17:25:02 följande:
Kul o partaja..jag är såå himla sugen på att göra det! Var sååå länge sen jag gjorde det, själv i alla fall utan sambon.Ingen som vill ta en kväll framöver o ut o partaja
Sj får ja vänta fram till våren sommaren men att partaja först ska ja gosa och amma med nya tillskottet först, drömde inatt om att vi skulle få en kille igen,, drömde de för exakt 1 månaden sen oxå...