• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 16:46:59 följande:
    Var har Fru T tagit vägen? Var ett tag sen som hon skrev.
    Undrar detsamma...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 16:46:59 följande:

Var har Fru T tagit vägen? Var ett tag sen som hon skrev.
    Ja har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..

Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska.
    Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter...
    ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...
    Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt

Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-03 17:04:20 följande:
    Ja har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska. Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter... ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
    Åh vad jobbigt för dig
    Men tror det är bra att fokusera mindre på bebis, det är oftast då det släpper vet du

Följ gärna med o fika nästa gång det blir fika här i tråden
    Du får jättegärna komma hem till mig på lördag på me&i partyt, kanske inte så kul när det är barnkläder iofs, men du kan ju komma o umgås med oss i tråden
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana

Jag vill också ha jobb, men orkar inte leta... behöver en jobbcoach som springer runt åt mig. Men är jag gravid nu så ska jag banne mig skärpa till mig och gå till frissan och sen så ska jag gå runt å låtsas vara singel och ragga jobb.

Vad letar du efter för typ av jobb?

Fru T skrev 2008-09-03 17:04:20 följande:
    a har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska. Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter... ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-09-03 16:43:10 följande:
    På tisdag tänkte jag... är då på BIM+7 och det är ju då barnmorskan tycker att man skall testa sig första gången.. *hihi*
    Spännande! Håller tummarna, men tror faktiskt på ett
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Fan vad dyrt det är med gravidtest... var inne på apoteket å kolla. Ingen som har något liggandes (CB eller PREG) som de kan tänka sig å sälja till mig.

• Fru T

Fika hänger ja gärna me på nån da men lördag skippar jag nog. ska ut å partaja på fredag så på lörda har ja bestämt mig för att va soffliggandess å bakis

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-03 17:20:44 följande:
    Fika hänger ja gärna me på nån da men lördag skippar jag nog. ska ut å partaja på fredag så på lörda har ja bestämt mig för att va soffliggandess å bakis
    Kul o partaja..jag är såå himla sugen på att göra det! Var sååå länge sen jag gjorde det, själv i alla fall utan sambon.
    Ingen som vill ta en kväll framöver o ut o partaja
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

jag e alltid på för partaj vi får tajma in en lördagskväll eller nått.

• Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-09-03 16:19:03 följande:
    Denna dag har nu susat förbi.... Har min granne på besök o hon busar med Filip, se så glad man kan vara. Så skojj nu när man får leenden när man busar till de.
    Helt underbart söt er lille pojk är
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping