• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Tack för trevligt klädparty tjejer

Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.

JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken
    Inte om det är planerat i alla fall.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 16:31:06 följande:
    Tack för trevligt klädparty tjejer Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken Inte om det är planerat i alla fall.
    Tack för en trevlig stund, och gott sällskap & mumsigt fika!
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 16:31:06 följande:
    Tack för trevligt klädparty tjejer Nu ska jag börja om på nytt i köket igen, min mamma kommer hit strax o ska sova här tills imorgon så jag ska göra fetaost o rödlök paj nu med ugnsrostade grönsaker o tsatziki till.JennyoPatrik: Det är inte så farligt med snitt, fråga mig som gjort två stycken Inte om det är planerat i alla fall.
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*
    Fanns det mycket fint!

Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 17:10:11 följande:
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*Fanns det mycket fint!Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
    Jag har gjort två snitt, ett "akut" snitt med Molly och ett buksnitt med Arwen. Jag är livrädd för snitt, men finns ju inte så mycket att göra.. svårt att vägra ett snitt.
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 17:10:11 följande:
    Just ja, ni har haft klädpart *avis*Fanns det mycket fint!Nej, det är säkert inte så farligt. Men jag är livrädd för sjukhus i vanliga fall och ett snitt är ju ändå en operation som skrämmer mig. Men det är ju jättebra att det finns. Bara jag som är så fjantig för sprutor och tanken på att de ska skära i mig...
    Fanns såå himla mycket fina kläder, skulle vilja köpa massa mera, men ekonomin tillåter inte det riktigt. Men jag ska handla igen lite senare.

Jo, jag förstår att många är rädda för snitt, så du är inte alls fjantig!
    Det är nog jag som är konstig som aldrig var rädd för snitt, för jag verkar vara den enda, men kanske för att en vaginal förlossning inte var aktuell för mig.
  • Marayah

Jaaa, e super intresserad.. Har dåligt med bodysar och pyamaser med om du har några du vill bli av med.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 13:22:42 följande:
    Jag har massor med kläder i 62, pojkkläder 68 har Vincent nu ett tag till.Som du kan få köpa billigt.Har massor ute på tradera nu, men verkar inte bli så mycket sålt.
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2008-09-06 17:45:25 följande:
    Jaaa, e super intresserad.. Har dåligt med bodysar och pyamaser med om du har några du vill bli av med.
    Jag har en del kläder på tradera som sagt o de går ut på fredag o söndag nästa vecka. Så blir de inte sålda så är de dina
  • Marayah

Kanon... Skulle man kunna få receptet på kakan?? Den var juh kalas god. Räcka ut tungan Tack för trevligt sällskap med. Så roligt att ni kände varandra du o Therese.. 

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:49:35 följande:
    Jag har en del kläder på tradera som sagt o de går ut på fredag o söndag nästa vecka. Så blir de inte sålda så är de dina
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-09-06 17:21:05 följande:
    Jag har gjort två snitt, ett "akut" snitt med Molly och ett buksnitt med Arwen. Jag är livrädd för snitt, men finns ju inte så mycket att göra.. svårt att vägra ett snitt.
    Ja absolut. Har man inget val så är det ju bara att gilla läget. Och det är ju som sagt bra att det finns ett alternativ.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:33:33 följande:
    Fanns såå himla mycket fina kläder, skulle vilja köpa massa mera, men ekonomin tillåter inte det riktigt. Men jag ska handla igen lite senare.Jo, jag förstår att många är rädda för snitt, så du är inte alls fjantig!Det är nog jag som är konstig som aldrig var rädd för snitt, för jag verkar vara den enda, men kanske för att en vaginal förlossning inte var aktuell för mig.
    Ja det gör ju det. Man vill ju handla allt och lite till
    Men du har ju en särskild orsak till att du inte vill föda vaginalt så det är ju absolut inte konstigt. Jag förstår dig fullt ut.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:49:35 följande:
    Kan du inboxa ditt alias på tradera till mig, nyfiken....
    JePaLuLi skrev 2008-09-06 18:16:29 följande:
    Ja det gör ju det. Man vill ju handla allt och lite till Men du har ju en särskild orsak till att du inte vill föda vaginalt så det är ju absolut inte konstigt. Jag förstår dig fullt ut.
    Ja, precis... det är ju inte så att man kan säga nej i det läget. Då är det ju bara att gilla läget =P Men det gick jättefint och det enda som kanske är jobbigt är väl att man får ett ärr som man får dras med resten av livet. Jag har gjort båda snitten på samma ställe så jag har bara ett ärr. Tänkte eventuellt ta och tatuera över det när jag fått nog av bebisar... eller innan jag fyllt 30... men vi får se...
Svar på tråden VI från Linköping