• Analoga

Vi som älskar julen!

Kopierar över det Smajla skrev i hennes trådstart "Vi älskar julen" 25/8 -07". Tycker denna tråden var så mysig så därför startar jag nu en ny tråd inför julen 2008

Så här skrev Smajla:

"Här samlas vi som älskar julen och att vilja börja förbereda den tidigt. Vi vill undanbe oss gliringar utan hoppas på att få glutta i våra sparade inredningstidningar från förra julen efter vacker inspiration för julen 2008.

♥ ♥ ♥

Adventsskyltningen, boken Vit jul av Susanne Magelund, doft av hyacinter och doftande apelsiner med nejlikor i. Vita amaryllis, vackert omslagspapper med prasslande snören, lyssna till Jöbacks "Jag kommer hem till jul" och fundera på julklappstips och önskelistor. Baka pepparkakor och lussekatter, dricka julmust och julpyssla. Snöflingor, snöänglar och ljuslyktor. Marschaller och kuddmossa, stjärnklara nätter och den första frosten.

♥ ♥ ♥

Tycker ni vi ska ha någon särskild länk för exempelvis julrecept eller annat så skriv bara det i ett inlägg så lägger jag in en länk i trådstarten!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-27 20:24
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m35672115.html
    (tråden där vi lägger in recept på allt som hör julen till)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 15:05
    www.familjeliv.se/Forum-5-122/m36490571.html

(Bildtråd för julpyssel och pynt)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 15:08
    www.familjeliv.se/Forum-5-122/m36778899.html
    (Julklappstråden)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 21:21
    www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php
    (Nedräkning till JULAFTON)
  • Svar på tråden Vi som älskar julen!
  • Mirakel händer
    Dysch skrev 2008-10-08 21:23:47 följande:
    Va på Ö&B idag och dom har börjat o tagit fram tomtar och julmust. Så nu har jag druckit årets första julmust o det va jättegott
    Å vad gott med julmust
    kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • NennasuS
    Dysch skrev 2008-10-08 21:23:47 följande:
    Va på Ö&B idag och dom har börjat o tagit fram tomtar och julmust. Så nu har jag druckit årets första julmust o det va jättegott
    åh, får jag smaka?
    *Vecka 39*
  • NennasuS
    unclaf skrev 2008-10-08 21:30:07 följande:
    jättesöt!
    Visst är den, jag är så sugen...gillar att det är för värmeljus. TYcker inte riktigt om långa ljus eftersom jag är ganska bra på att glömma ljusen tända Skrikandes
    *Vecka 39*
  • Analoga
    NennasuS skrev 2008-10-08 19:17:12 följande:
    Hon har kanske glömt oss hon har då varit inlggad senast idag.ANALOGA-var är du???
    Hej! Jag har haft så fullt upp med annat att jag knappt kikat in på denna tråd som jag själv startat *fniss* Jag kan lägga in lite länkar imorgon i TS. Har ni några önskemål?
  • Analoga
    NennasuS skrev 2008-10-08 21:32:59 följande:
    Visst är den, jag är så sugen...gillar att det är för värmeljus. TYcker inte riktigt om långa ljus eftersom jag är ganska bra på att glömma ljusen tända
    Jag tänker köpa en sån värmeljusstake! Såg en i Jotex, den var väldigt stilren och enkel, men den i Ellos var ju oxå mysig med tomtar på!
  • NennasuS
    Analoga skrev 2008-10-08 22:03:44 följande:
    Hej! Jag har haft så fullt upp med annat att jag knappt kikat in på denna tråd som jag själv startat *fniss* Jag kan lägga in lite länkar imorgon i TS. Har ni några önskemål?
    Misstänkte att så var fallet

Iaf denna tråd vill vi ha i ts, tror inte någon startat någon annan tråd än, vi har nog bara pratat. Så det kommer senare, jag orkar inte göra någon länk/julklappstråd eller vad det nu var vi pratade om nu. *trött*
    Så någon som känner sig manad kan ju göra det.

www.familjeliv.se/Forum-5-122/m36490571.html
    *Vecka 39*
  • Wilmis07

Idag har jag skickat efter foto julkort med min dotter på,tycker om att vara ute i god tid

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Vi som älskar julen!