• Stormis

Mutsy del 8

Babbeltråd för Mutsyintresserade. Välkommen att ställa en fråga eller utbyta erfarenheter. Titta gärna i FAQ-tråden innan du ställer en fråga så kanske du hittar ditt svar direkt. Välkommen

Tidigare trådar:
    Magnifika Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8500228.html
    Mutsy-mammor: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m13718628.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m16800510.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m20094057.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m23254786.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m26456100.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29309304.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32323403.html

Officiell hemsida: www.mutsy.com

Ny uppdaterad FAQ-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m35829295.html

• Svar på tråden Mutsy del 8
  • Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2008-11-18 13:14:15 följande:
    Nu har jag fått svar från ping-pong.... team brown får de in i början av december och active coffee samt carco mochai januari. Men jag tror nog att jag känner mest för brunt ändå. På min cam har jag sand-vit och känner kanske lite för mörkare nu.... men de andra är också fina.Vilka färger har ni?
    Har en Cargo black och har haft en active grön variant som inte finns längre(tror jag), klämde på en Cargo grey(ursnygg) och funderar på en team dark chaki sittdel..
    Sen har jag en Spider ocean i bilen:
    Spidern.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Infinite Joy
    Smultronhjärta skrev 2008-11-18 13:39:10 följande:
    Har en Cargo black och har haft en active grön variant som inte finns längre(tror jag), klämde på en Cargo grey(ursnygg) och funderar på en team dark chaki sittdel..Sen har jag en Spider ocean i bilen:
    Oj, vad många. Dark khaki är nog jättefin. Har en bee i khaki
  • Infinite Joy

Ååh, vad svårt med färger och tygmaterial. Nu är det Team Brown eller Cargo Black jag funderar på..... Cargo tyget känns så mjukt och skönt plus att det är lite ovanligt med slätt tyg. Sedan kan jag inte bestämma mig för vilka hjul jag vill ha heller. Fälgarna till lufthjulen tycker jag är snyggare, men tyvärr är den ju 2 kg tyngre.... gah!
    Vad röstar ni för?

• Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2008-11-19 21:06:43 följande:
    Ååh, vad svårt med färger och tygmaterial. Nu är det Team Brown eller Cargo Black jag funderar på..... Cargo tyget känns så mjukt och skönt plus att det är lite ovanligt med slätt tyg. Sedan kan jag inte bestämma mig för vilka hjul jag vill ha heller. Fälgarna till lufthjulen tycker jag är snyggare, men tyvärr är den ju 2 kg tyngre.... gah!Vad röstar ni för?
    Jag som rullar 3R med Cargo black säger helt klart Cargo Hjulmässigt tror jag att du som är van vid BB ska lära dig gillar fälgarna och satsa på så lätt vagn som möjligt.
  • Infinite Joy
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 21:17:45 följande:
    Jag som rullar 3R med Cargo black säger helt klart Cargo Hjulmässigt tror jag att du som är van vid BB ska lära dig gillar fälgarna och satsa på så lätt vagn som möjligt.
    Du kanske har rätt. Har tidigare haft UJ, men den är ju heller inte så tung. Vet du vilka hjul som är skönast att köra med?
  • Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2008-11-19 21:21:09 följande:
    Du kanske har rätt. Har tidigare haft UJ, men den är ju heller inte så tung. Vet du vilka hjul som är skönast att köra med?
    Lufthjul tycker jag men det kan vara en vanesak oxå
  • Infinite Joy
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 21:22:20 följande:
    Lufthjul tycker jag men det kan vara en vanesak oxå
    Hmm, blir inte precis lättare. Har du sett den grå irl? Funderade lite på den med.
  • Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2008-11-19 21:24:24 följande:
    Hmm, blir inte precis lättare. Har du sett den grå irl? Funderade lite på den med.
    Ja- den är snygg men jag valde till slut ändå svart just pga av man inte blir lika låst vid matchning av åkpåse etc..
  • Infinite Joy
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 21:25:43 följande:
    Ja- den är snygg men jag valde till slut ändå svart just pga av man inte blir lika låst vid matchning av åkpåse etc..
    Det är sant. Sambon säger också svart, men vet inte om jag kan släppa den bruna. Vad har du för åkpåse?
    Tack för all din hjälp... är du less på att svara så behöver du inte....
  • Smultronhjärta
    Infinite Joy skrev 2008-11-19 21:30:48 följande:
    Det är sant. Sambon säger också svart, men vet inte om jag kan släppa den bruna. Vad har du för åkpåse?Tack för all din hjälp... är du less på att svara så behöver du inte....
    Jag har haft lammfäll i vagnen året om utom när det är som kallast, har Buggysnuggles med mycket färg och funderar just nu på en röd dunåkpåse*längtar till julen* Buggysnuggles passar jättebra i sittdelen
Svar på tråden Mutsy del 8