Lekstund
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan !!
Ha,ha gud jag är helt färdig idag ... Men har så svårt att sova på dagen , även om jag är ur trött ... :(
Men hade jättekul igår !!
Kalaset blev heelt okej , även om man liksom aldrig kan veta hur det kommer bli och vem som kommer , när det gäller afrikanska fester / afrikanska människor he,he ...
Men lille Nicholas är vrål förkyld , så han var sådära halvglad igår .
Maten var helt okej den med
Hmm låt mej seeee .... Torsdag skulle nog va bättre för mej , Tisdagen hade funkat den med , men allra först får vi se hur pass frisk Nicholas blitt tills dess ...
Ha,ha godis jaa ... Jag åt så mycket godis och tårta igår så jag nästintill sprack
Värsta e att jag har massa gottigt kvar ... Så kommer nog explodera inatt ![]()
Jaa
Mmm ... Joo han har det rätt jobbigt just nu . Extremt gnällig och näsan rinner i ett ! Svårt för honom att komma till ro när han sover och så
Men hoppas det försvinner snart ...
Näråå ingen förkylning för oss andra . Peppar peppar , iallafall för pojkvännen . Han brukar ha lätt för att bli sjuk . Själv blir jag typ aldrig sjuk , max 2 ggr om året ... ![]()
hej hej, usch för förkylningar, inte alls något roligt :(
torsdag blir fint för min del med? tror ni att ni vågar er hit =P det är lite trångt men ni är så välkomna så :) så fixar jag lite fika.
ska vika tvätt nu, den har legat sen i fredags, har varit fullt upp så har inte riktigt orkat.... idag va jag och lilltjejen i slottskogen med min bror, promenerade lite å så va vi på lekplatsen, olivia gungade å satt en stund i sandlådan,men hon har varit så ledsen idag.... tror att det är fler tänder på g...
hoppas ni får en trevlig söndag kväll, gubben min har kilat till jobbet så e ensam hemma, kan vara skönt det med ibland...
Jaråå visst vågar man sej till Majorna he,he
Inget du vill man ska ha med sej eller så ?
Jobbigt med tänder .... Nicholas har fått sin 8de nu men den har inte märkts så som dom tidigare , när den skulle spricka igenom ![]()
Har ni någon näsfrida för att suga ut snoret ur näsan på honom? Köpte en nu sist - jättebra, men fy vad han avskydde den - tills det var klart.
Ja klart vi vågar snoka - förlåt, menar hälsa på ohc se hur ni bor- på torsdag;) Kan väl smsa adressen eller nåt?
Säg bara tid och vad vi ska ta med:)
Näsfrida har vi faktiskt inte ... Assåå , så den är så bra ? ! Kanske skulle ta o kika på en sån ... Vi har bara näsdroppar nu , sen trycker vi lite på näsan så det kommer ut ... Men kanske är mer effektivt med en frida ...
Jaa precis just det , du kan la messa adress och såå ... ![]()
Det ska jag ta å göra :)
Håller med om att fridan är bra, Olivia avskyr den, men den är faktiskt väldigt effektiv...
Imorn tänkte jag gå förbi sjöfartsmuseet, om Olivia är lite gladare :( Hon har varit ganska trött å ledsen idag oxå.. Men tycker ändå det är lite bättre..
god morgon!
ännu en natt med väldigt dålig sömn här...
hur går det för er med förkylningar och ledsna barn?är de friskare och gladare nu eller håller det i sig än?:(
kom ni iväg till sjöfartsmuséet igår, liten groda?roligt?har också tänkt gå dit någon dag:)
Nicholas mår betydligt bättre idag . Natten har gått hur bra som helst . Och jaa , hittills har jag inte märkt något gnäll ... Så hoppas det blir kanon bra till imorron
Jaa kom ni dit ? ( till sjöfartsmuseet ) Har vart där 1 gång innan med Nicholas . En lördag , då man får klappa vissa djur ... Men det va så många barn och tyvärr många fräcka föräldrar som ställde sej framför Nicholas så han inte såg ett dugg ![]()