• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • liten groda
    Svar på #63
    det blir jätte bra för min del, hur känner jag igen er? =D
  • livetlilla

verkar förresten som att alla barn i den åldern älskar telefoner...får väl se hur länge min håller..dreggel i varenda öppning...

• livetlilla

Kan stå med en röd ros om du vill?? nej, skämt å sido - vi har en svart uj som innehåller ett stycke vackert barn, en miljard saker och papper och matattiraljer undertill, med röd sittdyna.

Hur vet vi att du är du??

• liten groda
    Svar på #65
    Jag gav Olivia den hon hade sönder för mig, så lät hon min nya vara ifred :) Ända tills hennes pappa visade att de riktiga kan spela musik... Nu vill hon bara ha de som fungerar, å då sitter hon å gungar till musiken =D
  • liten groda

uj?

har en svart fyrhjuls-brio å svart skötväska, med en liten tjej i som gärna pratar med andra bebisar...

• livetlilla

uj = urban jungle, det spelar inte så stor roll för alla andra som rör sig i slottsskogen har samma vagn som oss tycker jag det verkar som

• nadja89

jag bor i mölndal:):):) var i gbg bor du?lilllaliv

• linda gbg
    "lilla livet" du menar att vi ses som förra gången , där vid hållplatserna ?

"liten groda " jaa du , kommer med en röd teutonia fun vagn , brukar inte va så många som har en sådan ... ahh annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga ... du kommer nog bara se någon av oss / båda och liksom jaa se om det är vi . när jag och "lillalivet" träffades så bara liksom såg man varann och hajjade typ Räcka ut tungan

jaa fy telefoner ... måste verkligen köpa en ny snart !! hör inte ett smack i den ... pojkvännen säger vänta lite , hela tiden ... medans han igår vart och köpte en svindyr dator till sej själv ... ha,ha MÄN ...
  • linda gbg

ha,ha meeh , medans jag fick ihop mitt inlägg hära hinner ni skriva typ 5 inlägg emellan ...

ha,ha,ha röd ros Skrattande jag som tänkte stå med en stor skylt : BEATA Flört

• liten groda

haha, ja det vore kanske inte så dumt me en skylt =P

håller på å leta åkpåse på nätet nu, hm... så många å välja mellan.. får ut imorn å titta lite, börjar ju bli så kallt nu...

Svar på tråden Lekstund