Lekstund
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
verkar förresten som att alla barn i den åldern älskar telefoner...får väl se hur länge min håller..dreggel i varenda öppning...
Kan stå med en röd ros om du vill??
nej, skämt å sido - vi har en svart uj som innehåller ett stycke vackert barn, en miljard saker och papper och matattiraljer undertill, med röd sittdyna.
Hur vet vi att du är du??
uj?
har en svart fyrhjuls-brio å svart skötväska, med en liten tjej i som gärna pratar med andra bebisar...
uj = urban jungle, det spelar inte så stor roll för alla andra som rör sig i slottsskogen har samma vagn som oss tycker jag det verkar som
jag bor i mölndal:):):) var i gbg bor du?lilllaliv

ha,ha meeh , medans jag fick ihop mitt inlägg hära hinner ni skriva typ 5 inlägg emellan ...
ha,ha,ha röd ros
jag som tänkte stå med en stor skylt : BEATA 
haha, ja det vore kanske inte så dumt me en skylt =P
håller på å leta åkpåse på nätet nu, hm... så många å välja mellan.. får ut imorn å titta lite, börjar ju bli så kallt nu...