• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • liten groda

Åh, tyckte han om nalle puh tårtan?

• linda gbg

Det fanns bl.a banan i den som han fick äta av (så det gillade han) , men resten av ingredienserna va ganska så söta så dom fick vi andra Räcka ut tungan Men ah , det va en "test tårta" inför dom jag ska göra till kalaset (på lördag) , så var första gången vi gjorde den men den blev hyfsat lik orginalet tyckte jag

* Finns bild på den i bloggen *

• livetlilla

liten groda: runt 12.30-13, passar det er? Har inte tänkt så långt som plats, har ni förslag?vi är ganska vana vid förflyttning;)

linda gbg: roligt att födelsedagen blev bra och att tårtan blev god;har du förresten gjort en nalle puh-tårta själv?hur gör man det?? imponerad...;)

• linda gbg
    lillalivet , jaa vi gjorde den själva . men asså den var juh inte hur avancerad som helst . som bilden i bloggen visar så var det bara huvudet :)

hade 3 plan tårtbottnar , och 2 rulltårtsbitar som öron sedan en massa gott emellan ... bl.a gräddfluff med jordgubb , bananer , vaniljkräm , och en fruktkräm som vi blandade ihop ... ha,ha assåå både jag och min mami sa att hmm kan allt detta vara gott tillsammans , men det blev det verkligen ! även om det inte ser ut att passa ihopa i en och samma tårta så va den suverän i smaken när den vart färdig
  • livetlilla
    Svar på #97
    får kika på tårtan nu då...gjorde inte det förut...:)
  • livetlilla

nu har jag sett den - jättefin

• linda gbg

Heej tjejer !! Allt bra ? Hade trevligt idag kan jag tänka mej !! Vad hittade ni på ?

Jag har stor - handlat , gjort 2 tårtor  , tvättat o ska nu börja städa ... Om 1 timma kommer en kompis till pojkvännen o börjar förbereda maten så gott det går såhära dagen innan

• liten groda
    Svar på #101
    Hej hej,

vi va på lekplatsen i slottskogen, gungade å satt i sandlådan :) Jag försökte visa olivia hur man använder en spade, ingen större framgång =P Vi får traska dit fler ggr, bara vädret tillåter.

Hoppas ni får det trevligt imorn på kalaset, slit inte ut dig bara :D
  • livetlilla

God kväll!
    Här sitter jag en lördagkväll och tittar på "vem vill bli miljonär" (heter nog inte så längre??), maken är ute och svirar

Har kalaset varit bra, linda gbg? Fy vilket jobb för ett kalas, tur att det är roligt God mat?

liten groda - står erbjudandet kvar om hemma-träff på tisdag eller torsdag? När skulle det funka för dig linda gbg?är ni lediga på tisdag/torsdag? (Träff hemma hos liten groda och barn:)skönt att slippa tänka på vädret också, och roligt att se hur ni bor )

Mums, har godis att underhålla mig med också iallafall, geisha och dumle

Nej, nu får det vara nog på detta långa inlägg, hoppas att ni har roligare än vad jag har!

God natt

Svar på tråden Lekstund